Sims "Double de Luxe" kan ikke installeres
Fra : ikj

Dato : 19-03-05 20:40

Sims "Double de Luxe" kan ikke installeres

Mit barnebarn har købt CD-rommen med dette spil. Installationen afbrydes
imidlertid ret hurtigt p.g.a. "en fejl"

Han har fået CDèn byttet, forsøgt sig på andre meget nye PCèr med kraftig
graffikkort. men lige lidt har det lykkedes med installationen.

Hvad kan tænkes at være årsagen til dette.

Mvh Simon

Fra : Cirena

Dato : 20-03-05 10:47

> Mit barnebarn har købt CD-rommen med dette spil. Installationen afbrydes
> imidlertid ret hurtigt p.g.a. "en fejl"

Sørg for at _ingen_ andre programmer kører på computeren når installationen
påbegyndes - herunder også antivirus software.

Du kan evt. finde mere hjælp på det officielle amerikanske site:
http://thesims.ea.com/us/index.html?content=./support/index.html

/Cirena

Fra : ikj

Dato : 20-03-05 11:20

Tak til Cirena!

Det vil vi prøve

hilsen Simon

Fra : Thomas G

Dato : 20-03-05 15:36

> [...]
> graffikkort. men lige lidt har det lykkedes med installationen.
>
> Hvad kan tænkes at være årsagen til dette.

Jeg har netop hjulpet en kollega med dette problem. Kort efter
installationen stod der noget med sprog ikke kunne findes eller noget i den
stil.

På EA's side fandt jeg en fil der skulle køre før installationen kunne
startes.

http://www.ea-zone.dk/CS/SimsEraser.exe

Den er under http://support.ea.dk/ (side 2) vælg "The Sims Deluxe Edition"
eller "The Sims Double Deluxe" her er en fil der hedder "SimsEraser" som
skal køres ... herefter skulle installationen køre uden problemer.

Held og lykke.

mvh Thomas G

Fra : ikj

Dato : 28-03-05 16:46

Simon (mit barnebarn) siger rigtig mange tak til Thomas G

http://www.ea-zone.dk/CS/SimsEraser.exe
var lige dette som skulle til for at programmet kunne installeres

Endnu engang tak, også fra morfaren
hilsen IKJ

Fra : Thomas G

Dato : 29-03-05 16:28

> [...]
>
> http://www.ea-zone.dk/CS/SimsEraser.exe
> var lige dette som skulle til for at programmet kunne installeres

Godt og vide man kunne hjælpe

hilsen Thomas G