Operatørlogo, SE K700
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-03-05 17:58

Findes der programmer til PC der kan ændre operatørlogo på SE K700 ?
Har googlet lidt omkring uden at finde noget, kan kun finde nogen der
kan sende et logo via SMS/MMS til 30-40 kr og det burde ingen gide
betale...

--
Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://såkadulæredet.dk/
"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"

Fra : DonE_8700

Dato : 19-03-05 18:10

Kun dette: http://www.valhala.be/Goodies/tut-no-operator.php

--
DonE
Sendt via Opera!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-03-05 00:55

DonE_8700 <DonE@stofanet.invalid> wrote in
newssnv9yc1tavru2f@privat-fffeff02.mshome.net

> Kun dette: http://www.valhala.be/Goodies/tut-no-operator.php

Hmm ok, er da træls det ikke kan gøres bedre :/

Vil prøve ad om jeg kan få det til at fungere, tak for linket.

"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at
blive virkelighed. Man kan ikke lave omelet af hårdkogte æg."
[Charles De Gaulle]