IE virker pludselig ikke mere
Fra : ikj

Dato : 19-03-05 18:03

ADSL forbindelsen er : TDC bredbånd 128/1024

Min ven har en PC med XP home og Norman antivirus/firewall. PCèn er købt
hos TDC for ca. 5 uger siden, præinstalleret med XP og div. programmer
Nu pludselig virker internettet ikke mere. Ledningen/opkoblingen er ok, vi
har afprøvet med en anden PC

Jeg har prøvet at reparere og sidst afinstallere/geninstallere Norman
antivirus/firewall - Talt/afprøvet med TDC i næsten en time. Intet af
dette hjælper.

Jeg vil selvfølgelig kontakte PCèns hotline - men i mellemtiden...... er
der nogen der har et bud på hvad man skal kigge efter.

hilsen Eigil

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 19-03-05 23:43

> Nu pludselig virker internettet ikke mere.
> hilsen Eigil

Prøv at fejlfinde fra denne side, de har nogle forrygende gode guider!

http://internet-noerderne.dk/

--
Hilsen Heidi
http://chocolade.dk

http://radonjica.dk
http://høns.dk
http://hei.homepage.dk

http://godter.dk
http://choco.dk
http://lindt.dk

Fra : ikj

Dato : 20-03-05 11:32

Hej Heidi!

Tak for svaret.... nu vil jeg prøve om denne adresse kan hjælpe os

Hilsen Eigil

"Heidi, Miver og Mulle's mor" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:423caae0$0$250$14726298@news.sunsite.dk...