CS:S film
Fra : Klaus Petersen

Dato : 19-03-05 00:56

Hej.

Jeg forsøger at lave et CS:S videoklip, men det vil ikke helt makke ret.

Jeg ved jeg skal bruge playdemo og startmovie kommandoerne, men den vil ikke
afspille demoen med en fast fps (f.eks. 30) - kun den fps den kan opnå.

Kommandolinjen jeg har forsøgt med er:

startmovie demo;playdemo demo1

Hvad gør jeg galt?

Klaus.

Fra : BuFFerz

Dato : 19-03-05 01:49

nemmere at optage med www.fraps.com

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : michaelveilehansen

Dato : 19-03-05 14:27

"BuFFerz" skrev d. 19-03-05 01:49 dette indlæg :
> nemmere at optage med www.fraps.com
>
> --
> Bufferz
> www.Yoo.dk
>
> hej
jeg har hentet fraps ned og brugt det i enemy territory.virker oki,men
efter jeg har downloadet det,kan jeg ikke snakke i teamspeak...nogen
løsning på det ???

http://www.kandu.dk/

Fra : BuFFerz

Dato : 19-03-05 18:28

Brug kun fraps til at optage fra demoer

I cs source optager du demoer med:

record demonavn
og
stop

og afspilning:

playdemo demonavn

og her kan du så optage med fraps

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Klaus Petersen

Dato : 19-03-05 19:03

> nemmere at optage med www.fraps.com

Tak for forslaget men jeg vil fortrække at lade cs styre det selv.

I version 1.6 og nedefter kunne man angive hvor mange fps man ville have -
det virkede optimalt, men jeg kan ikke rigtig finde muligheden for at gøre
det i cs:s.