Anit Pirat Gruppen bryder ophavsret
Fra : Kim2000

Dato : 18-03-05 19:37

Ekstra Bladet kan berette at APG har brudt kulturministerets ophavsret.

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=287240

De er dummere end lort, for lort har altid en vej ud

mvh
Kim

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Finn

Dato : 18-03-05 20:04

On Fri, 18 Mar 2005 19:36:51 +0100, Kim2000 wrote:

> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=287240
>
> De er dummere end lort, for lort har altid en vej ud

Jeg synes du skal prøve at læse artiklen igen ;)
Hvor ser du APG nævnt? :P

Finn

Fra : preben nielsen

Dato : 18-03-05 20:40

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse
> Ekstra Bladet kan berette at APG har brudt kulturministerets
> ophavsret.
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=287240
>
> De er dummere end lort, for lort har altid en vej ud

Knude ! Det er "Piratgruppen", ikke "Anti Piratgruppen"

Du følger vist ikke med, hva........

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Iddqd

Dato : 18-03-05 21:04

Kim2000 wrote:
> Ekstra Bladet kan berette at APG har brudt kulturministerets ophavsret.
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=287240
>
> De er dummere end lort, for lort har altid en vej ud

LOL

Ikke nok med at du poster OT dit indlæg er også en stor misforståelse.
Tak for underholdningen.

Mvh

Bruno

Fra : Kim2000

Dato : 18-03-05 23:42

> LOL
>
> Ikke nok med at du poster OT dit indlæg er også en stor misforståelse.
Tak
> for underholdningen.

Jeg vil med det samme sige at jeg ikke forstår jeg sådan bliver
misforstået,
jeg skriver jo helt tydeligt at anti piratgruppen bryder ophavsloven,
altså
a piratgruppe, en piratgruppe. Og bare fordi jeg skriver APG bryder
ophavsretten betyder det jo ikke jeg siger APG bryder ophavsloven, vel?
Jeg
vil naturligvis ikke indrømme jeg læste artiklen forkert for jeg laver
aldrig nogensinde fejl overhovedet og selv hvis jeg gjorde ville jeg ikke
indrømme det. Om det er OT, jo altså hvis man gradbøjer fundantsen
virkelig
meget og læser mellem linier kan man måske retfærdiggøre mit helt 100%
ontopic (og offline) indlæg en lille bitte smule, hvis man undlader at
læse
fundantsen og mit indlæg alt for grundigt.

mvh
Kim

PS) Enten fanger gruppen indlægget eller også bliver jeg flamet de næste
uger

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 19-03-05 09:34

> [...]
> læse
> fundantsen og mit indlæg alt for grundigt.

Eller som jeg plejer at sige om mig selv:
"Jeg indrømmer gerne mine fejl, jeg har bare ikke nogen!"

Mvh

Emil

Fra : Laziter [9440]

Dato : 20-03-05 12:37

> jeg skriver jo helt tydeligt at anti piratgruppen bryder ophavsloven,

Hæhæ, nej du gør ej..
Du skrev anit piratgruppen (i emnelinien ihvertfald)

Mvh
Benjamin

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-05 21:32

On Fri, 18 Mar 2005 19:36:51 +0100, "Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk>
wrote:

>De er dummere end lort, for lort har altid en vej ud

Hmm. Hvem er dum?

/Brian

Fra : Laziter [9440]

Dato : 18-03-05 23:13

> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=287240
>
> De er dummere end lort, for lort har altid en vej ud

Ja jeg si'r ikk noget..
Nah, jeg ka' sgutte holde mund..
Det var vist dine fingre lortet fandt ud igennem..

/Benjamin

Fra : Peter T.

Dato : 19-03-05 12:28

Kim2000 leverede følgende historie fra de varme lande:

> De er dummere end lort, for lort har altid en vej ud

Kom nu med en indrømmelse om at du har taget fejl. :)

--
Udsolgt!

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 20-03-05 08:56

>Og bare fordi jeg skriver APG bryder ophavsretten betyder det jo ikke jeg
>siger
>APG bryder ophavsloven, vel?

/Kenneth Iversen

Fra : Peter T.

Dato : 20-03-05 12:29

Kenneth Iversen leverede følgende historie fra de varme lande:

Jaja. Jeg havde totalt overset hans svar til iddqd/Bruno, :)

--
Udsolgt!

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 20-03-05 15:11

"Peter T." wrote
> Kenneth Iversen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Jaja. Jeg havde totalt overset hans svar til iddqd/Bruno, :)

Jeg forstår nu stadig ikke hvorfor man absolut skal blande AGP (slots) ind i
den diskussion

- Peter

Fra : Mikael Schøler

Dato : 20-03-05 17:13

Peter Lykkegaard wrote:
> "Peter T." wrote

> Jeg forstår nu stadig ikke hvorfor man absolut skal blande AGP (slots) ind i
> den diskussion
>
> - Peter

Fordi AGP gruppen er nogle sluts?

Fra : Dopedog

Dato : 21-03-05 12:40

> Ekstra Bladet kan berette at APG har brudt kulturministerets ophavsret.
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=287240
>
> De er dummere end lort, for lort har altid en vej ud

LOL tumpe!

Fra : MicJen

Dato : 21-03-05 18:10

LOL!

Så er det ud med redningskransen! (Der er lang vej at svømme hjem!)