motorola L7089 timeport
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 25-05-01 23:58

Er der nogne der kender til denne telefon.

Hvordan med nye ringetoner. hvordan gør jeg dette lille nr.
Nyt logo.
Billedbeskeder.
Kan jeg lave infarød kontakt med min 8210.

I det hele taget kan denne mobilos noget (det er jo ikke en Nokia) )

Hvor kan jeg finde link - der er ikke noget at hente hos motorola.dk

Jeg håber der er nogen der ved noget om denne mobilos.

Micha..

Oz1lgm@get2net.dk

Fra : Martin Holk Rasmusse~

Dato : 26-05-01 00:41

"Michael Jørgensen" <oz1lgm@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogne der kender til denne telefon.

Knap et års kendskab

> Hvordan med nye ringetoner. hvordan gør jeg dette lille nr.
> Nyt logo.
> Billedbeskeder.

Det kan den ikke...

> Kan jeg lave infarød kontakt med min 8210.

....og det tvivler jeg på den kan.

> I det hele taget kan denne mobilos noget (det er jo ikke en Nokia) )

Ja, men den er ikke så poppet som mange af Nokias.

Jeg købte den da det er en triband-telefon, og derfor også virker i USA.
Tror mere den henvender sig til folk, der vil tale i telefon i stedet for at
spille spil og have Rollo og King som ringetone

Martin Holk Rasmussen
der arbejder hos World Online men har fri og i øvrigt taler for sig selv.

Fra : Fischer

Dato : 26-05-01 06:02

> [...]
at
> spille spil og have Rollo og King som ringetone

Det lyder da helt vildt useriøst seriøst!
Findes der virkelig mennesker hvis primære behov er at TALE i sin
mobiltelefon?????

* Fischer

Fra : BeboP

Dato : 26-05-01 09:59

Ja Fischer,

Der er faktisk folk der lever af at tale i telefon med deres kunder. Om
nogen så samtidig lever for at kunne tale i telefon er en anden historie.

MVH