Hund efter kat-Ikke mere
Fra : Ham Selv

Dato : 18-03-05 12:53

Ja vi fik kureret vovsen mod at jagte katte Iøvrigt en Dansk Svensk
gårdhund .. lille kvikker

Vi skulle et smut til fyn og hente nogen møbler og selvfølgelig skal kvik
med det er klart
Da vi kommer frem er det første kvik ser en kat .. Den skulle bare jagtes
ryger ud af bilen og rundt om hjørnet ... Kom ca lieg så hurtig retur
igen med 17 katte efter sig

Det hele endte med at den fredeligt kunne gå rundt mellem kattene uiden
den mindste lyst til at jagte dem :P

Maj

Fra : fam. Ager

Dato : 18-03-05 15:40

"Ham Selv" <ham@selv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> igen med 17 katte efter sig
>
> Det hele endte med at den fredeligt kunne gå rundt mellem kattene uiden

---------------------

Så ku han lære det ku han!...GGGGGGGGG!

mvh. marie

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-05 21:34

> [...]

> Da vi kommer frem er det første kvik ser en kat .. Den skulle bare jagtes
> ryger ud af bilen og rundt om hjørnet ... Kom ca lieg så hurtig retur

LOL.
Jeg fik forøvrigt som barn samme lærestreg med gæs, som jeg altid har været
lidt bange for. De er altid så påtrængende.
Prøvede så forsigtigt at jage den flok på ca. 27 gæs foran mig væk og det
virkede også, lige indtil de allesammen vendte sig om imod mig....

> Det hele endte med at den fredeligt kunne gå rundt mellem kattene uiden
> den mindste lyst til at jagte dem :P

Herligt
Han ( ?) tænker sig nok om en ekstra gang i fremtiden, før han tager på
kattejagt igen.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Ham Selv

Dato : 18-03-05 22:12

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Herligt
> Han ( ?) tænker sig nok om en ekstra gang i fremtiden, før han tager på

Den har lært noget .
Havde den med ude ved en kammerat her til aften .. Hans kat plejer at være
vovsens ynglings jagt offer Men den skulle sjovt nok ikke jagtes idag

Maj & Erik

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 19-03-05 22:23

"Ham Selv" <ham@selv.dk> skrev i en meddelelse
> Ja vi fik kureret vovsen mod at jagte katte Iøvrigt en Dansk Svensk
> gårdhund .. lille kvikker

Jaaa, de gårdhunde er nogen vær´re nogen, har selv en af slagsen.

Nicki har engang jaget en kat, der blev så bange at den sprang på mig i mit
ansigt så jeg måtte en tur på skadestuen og sys flere steder, det var ikke
sjovt.

Ser han en kat i dag og ser sit snit til at jage den, så gør han det, og der
er selvom han har fået en over næsen en gang.
Men det sjove er, hos vores opdrætter acceptere han kattene, og kan sagtens
være i stue med dem, man derudover er katte nogen man skal jage

> Det hele endte med at den fredeligt kunne gå rundt mellem kattene uiden
> den mindste lyst til at jagte dem :P

Nej hvor dejligt, det var nok lige lovlig mange katte at være oppe imod, hi
hi

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Ninett

Dato : 20-03-05 17:48

Her i huset har vi haft "grumme" måneder. Vi adopterede en lille
græsk-smidt-væk-hund i sommer. Hun har gået alene i ½ år og har åbenbart
jagtet ALT, der bevægede sig. Øhh....vi har 5 katte! Hvordan tror I det gik?
Måske skal jeg lige sige, at kattene er vante til Malick, der bare
kramme-knuse-ææææælsker katte!

Nye toner: Hyl og skrig en evig jagt "ny hund efter alle kattene", der til
sidste flyttede hjemmefra - til en ledig lejlighed, vi har helt separat over
garagen. 65 km2 med eget køkken og bad! Tjae..Hvad gør man ikke for de
skønne kræ, vel?

Nu var det jo bare lige det, at hullet ind til lejligheden skulle lukkes
(huset var ikke bygget færdigt), så misserne skulle enten tvinges til at
være hos os andre, eller bo helt isoleret...

Vi valgte at tage dem ind 2 og 2 ad gangen, lade dem være hos os om natten
og lukke dem sammen med de andre om dagen, fremgangen var næsten umålelig.
SÅ fik jeg endelig ideen med Feliway. Oversjaskede vores soveværelse og
satte en fordamper op. Hentede ALLE puttytatterne og 2 timer efter var der
fred i huset!

I dag 4 mdr. efter går Molly (den lille græske-smidt-væk-hund) og møsser
misserne. Fred hersker over land og by, men pyyyhhhh....for et cirkus! Lige
så sindsygt som dengang vi 3 mdr. i træk måtte "lægge hønsene i seng" fordi
de ikke kunne finde ud af at gå op af en hønsestige *SS*

Ak, ja, der sker meget sjovt, når byboere flytter på landet!

Kærligt Ninett

Fra : fam. Ager

Dato : 20-03-05 20:50

Lige
> så sindsygt som dengang vi 3 mdr. i træk måtte "lægge hønsene i seng"
> fordi de ikke kunne finde ud af at gå op af en hønsestige *SS*
!

> Kærligt Ninett

GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG! for sjovt!!, men med tålmodighed kan næste alt lade
sig gøre!!.
den med hønsene har jeg også været på!, vi måtte skille os af med hanen, da
vi også var flyttet inden for bygrænsen og naboen ikke kunne lide kykelikyyy
om morgenen, men så kunne hønsene ikke finde ud af at gå i seng selv..så jeg
har også puttet høns..GGGGG! og hentet høns ind i hønsehuset da de ikke
kendte klokken og ikke gik ind i hønsehuset i tide inden det blev
mørkt..SUK....

mvh. marie