Opdatering vedr Gizmo
Fra : Mus

Dato : 18-03-05 10:46

Hej

Gizmo's blodprøver var flotte i dag, så dyrlægen mente det var en
hjerneblødning, men kunne ikke udelukke der sad en lille knude derinde som
ikke kunne spores i blodprøver endnu.

Manden vil have ham scannet på landbohøjskolen nu for helt at udelukke det
er kræft.
Det er åbenbart det eneste der giver et præcist svar.

LN

Fra : fam. Ager

Dato : 18-03-05 10:55

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er kræft.
> Det er åbenbart det eneste der giver et præcist svar.

det lyder fornuftigt med en scanning, især når han nu ikke er ældre end han
er!

er han ellers ok?, der har ikke været yderligere komplikationer?

tak for tilbagemeldingen!!

mange hilsner fra marie

Fra : Mus

Dato : 18-03-05 11:27

> [...]
han
> er!
>
> er han ellers ok?, der har ikke været yderligere komplikationer?

Ja vi er ikke helt enige om her i huset om han er helt ok.
Jeg synes det går ok efter omstændighederne. Drikker og spiser fint. Lidt
tryghedssøgende. Han er røget i sengen igen. Vi var ellers i fuld gang med
at vænne ham af med det, da vi venter familieforøgelse og pladsen er ved at
være trang - men jeg kan godt trække maven lidt ind for min kære hund he he.
Jeg er ret bange for at det er en for hård tur for ham at tage til
landbohøjskolen, hvis det er en hjerneblødninge han har haft.

Manden synes det er blevet værre med hans balance.
Han er så bange for han har ondt. Boxere beklager sig jo ikke sådan lige.
Han skal bare have vished hurtigst muligt for om det er kræft og det forstår
jeg godt.

Så håber vi bare turen ikke falder sammen med fødslen!

LN

Fra : fam. Ager

Dato : 18-03-05 12:37

> [...]
> forstår
> jeg godt.
>
> Så håber vi bare turen ikke falder sammen med fødslen!

GGGG!, da jeg ventede en af ungerne, og terminen var overskredet for længst,
tilbød min dyrlæge at give noget vefremkaldende som de bruger til
køer..GGGG!
og klinik assistenten var med på en fødsel...meeeeen...

jeg kan godt følge dig med maven og en lille skødehund i sengen..GGG, altid
plads til een til.. hvad med en madras til ham ved siden af sengen?, måske
lidt dumt forslag... men en aflagt dyne ovenpå kan faktisk overtale en
sengeboxer..!

har i tid til en scanning? - hvornår?

mange hilsner fra marie.

Fra : Mus

Dato : 18-03-05 14:53

> [...]
> køer..GGGG!
> og klinik assistenten var med på en fødsel...meeeeen...

Ha ha som du dog kan skrive det.

> [...]
måske
> lidt dumt forslag... men en aflagt dyne ovenpå kan faktisk overtale en

Han har fået den lækreste bløde kurv med egen hovedpude ind ved siden af
sengen. Han er også glad for den og ligger 75 % i den men de sidste 25 %
elsker han at lægge klinet op af os - man skal faktsik næsten pille ham af
sig havis man skal ud og tisse - og når man så kommer tilbage så er pladsen
taget.

Vi har nogle solvogne i haven vi bruger om sommeren. Da vi købte dem skulle
vi selvfølgelig have købt tre. Gizmo står bare og venter på vi lægger hynde
på om morgenen. Og er vi ikke hurtige nok så henter han os og fører os med
ud til solvognene. Magelig er man vel.

> har i tid til en scanning? - hvornår?

Ja det har vi. Den 29. marts.

LN

Fra : fam. Ager

Dato : 18-03-05 15:39

godt at i ikke skal vente i evigheder på scanningen, det er ulideligt at
vente på sådan noget!.

jamen hvorffor pokker er de sådan med magelighed og bløøøøde ting? Loui her
har en tyk madras, med tilhørende puder og dyne ved siden af brændeovnen her
i stuen...og en tilsvarende i gangen hvor ham og cainen ebbe sover om
natten. men sofaen og en af lænestolene er nu det bedste, og helst oven på
en bunke af puder og tæpper.. men skulle jo nødigt ligge hårdt og
koldt...Loui har ikke været i sengen endnu, men vi har sådan en låge foran
trappen til 1. sal, pga den yngste dreng. Så han kan ikke komme op. fæle
mennesker er vi..GGGGG!.

mange hilsner fra Marie

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-05 13:11

Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse news:423aab5a$0$23040

> Manden synes det er blevet værre med hans balance.
> Han er så bange for han har ondt. Boxere beklager sig jo ikke sådan lige.

Det er nok en god ide, at tjekke Gizmo for kræft via scanning også, men det
var da godt at blodprøverne var ok.

Buffy`s balance var heller ikke så god efter hendes sygdom, men den kom
langsomt igen.

Så længe han virker mentalt som sig selv, så er det imo gode tegn.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 18-03-05 11:52

"Mus" <Bastian@sol.dk> writes:

> Så håber vi bare turen ikke falder sammen med fødslen!

Nå ja, så kan de sikkert også klare det. Bare de ikke begynder at
hente traktoren frem. :)

Mvh Trine

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre