dss-20 eller dss-25...
Fra : Tonni Madsen

Dato : 18-03-05 09:43

Jeg er på jagt efter en base til overførsel af filer, og opdatering af
telegfonen, men hvad hulen er forskellen, bortset fra at 25'ern koster
næsten det dobbelte...

På forhånd tak Tonni Madsen

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Rander

Dato : 18-03-05 14:31

Fri, 18 Mar 2005 09:42:32 +0100 brugte Tonni Madsen 7 linier på at fortælle
dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Jeg er på jagt efter en base til overførsel af filer, og opdatering af
>telegfonen, men hvad hulen er forskellen, bortset fra at 25'ern koster
>næsten det dobbelte...

25'eren har indbygget højttaler og mikrofon, så telefonen fungerer som
håndfri når den står i laderen.

Derudover MENER jeg at 25'eren kræver datakabel for at hoble den til
computeren - 20'eren har fastmonteret USB-kabel.

http://rander.dk (temporarily down!) Do not try this on Linux!

Når en mand praler med sin succes hos kvinder, har han den ikke. (Karin Eickelbaum)

Fra : Insight Data

Dato : 18-03-05 17:11

Sikke en gang ævl om DSS-25, kik her
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pp4_1_1&zone=pp&lm=pp4_1&pid=10161

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard, A.M.M.
Insight Elektronik & Data
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 20-03-05 21:05

"Rander" <lrNOSPAM@rander.dk> wrote in message
> [...]
>
> Derudover MENER jeg at 25'eren kræver datakabel for at hoble den til
> computeren - 20'eren har fastmonteret USB-kabel.

Jep en gang vrøvl, 20'eren er den gamle 25'eren er den nye forskellen er
teknisk ens af hvad whitepapers siger, designet er ikke 100% ens..

Jeg ville købe den billige men jeg er jo også jyde..

Fra : Rander

Dato : 22-03-05 00:09

Sun, 20 Mar 2005 21:04:55 +0100 brugte Flemming Lynggaard 26 linier på at
fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Jep en gang vrøvl, 20'eren er den gamle 25'eren er den nye forskellen er
>teknisk ens af hvad whitepapers siger, designet er ikke 100% ens..

Damn... Jeg var træt, og læste det som DSS-20 og CSS-25... Sådan kan det jo
gå...

>Jeg ville købe den billige men jeg er jo også jyde..

Jeg er Københavner, og jeg har allerede købt 20'eren...

http://rander.dk (temporarily down!) Do not try this on Linux!

Utroskab betyder, at man har en anden brudekjole på
end den rigtige. (Regitze, 7 år)