WOW systemkrav
Fra : Steffen Denize

Dato : 18-03-05 08:43

Hej,

Jeg har lige været inde på Blizzards hjemmeside for at se systemkrav til
wow,

Windows® System 98/ME/2000/XP OS:
800 MHz or higher CPU
256 MB or more of RAM
32 MB 3D graphics card with hardware transform and lighting, such as
GeForce 2 or better
4 GB or more of available hard drive space
DirectX® 9.0c or above
A 56k or higher modem with an Internet connection

Det må da være et absolutte minimum. Hvad er jeres erfaringer med
systemkrav?

Hvad skal prioriteres? CPU, RAM eller grafikkort?

/Steffen

Fra : michael

Dato : 18-03-05 13:53

Ok selvom der er en debat i

http://s9.invisionfree.com/racingsimulator/index.php?s=12612d80aee7d47375d8a1f68bbbfb16&showforum=2

vil jeg alligevel våge at prøve her fordi ikke mange skriver i det andet
forum. Hvilke tider køre i andre i set i forhold til hvor lang tid i har
spillet spillet.

Venligst Gunte

ps. alle kværulanter venligst ignorer denne tråd. emnet omkring omgangstider
har ikke været op i tidligere tråde.

Fra : michael

Dato : 18-03-05 13:54

Sorry forkert gruppe :(

Fra : Simon Nejmann

Dato : 18-03-05 17:18

On Fri, 18 Mar 2005 08:43:13 +0100, Steffen Denize
<denize@vip.cybercity.dk> wrote:

>Jeg har lige været inde på Blizzards hjemmeside for at se systemkrav til
>wow,

>Hvad skal prioriteres? CPU, RAM eller grafikkort?

1) Grafikkort
2) RAM
3) CPU

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : ASKF

Dato : 18-04-05 20:53

Simon Nejmann ytrede sig i <ievl31dhuuaqv9dc22ad11qbt2bdshmfjd@4ax.com>
med dette:

>1) Grafikkort
>2) RAM
>3) CPU

Den prioitering holder ikke.

Jeg havde store problemer i instanses og i byer med mange spillere.
Løsningen var en større cpu (Duron 800 -> Athlon XP-M 2400+)

Det næste jeg ved der skal opgraderes er mine RAM, da jeg kun har 512MB
PC133 og det giver en del swappen på disken og herved hakken i spillet,
når jeg skifter områder eller lige træder ind i en by.

Mit gfx-kort er et gammelt ATI Radeon 7500@8500 m. 128MB RAM og det kan
sagtens følge med, så længe jeg ikke har alle detaljer sat for højt.

Det er værd at bemærke at det er CPUen som bliver presset når der er
mange spillere og mobs i aktion, da den står for
kollisionsberegningerne.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : SonofonoS

Dato : 18-03-05 23:55

Steffen Denize <denize@vip.cybercity.dk> wrote in news:d1e0qg$1bb1$1
@newsbin.cybercity.dk:

> [...]
> systemkrav?
>
> Hvad skal prioriteres? CPU, RAM eller grafikkort?

Tja - mine specs ser sådan ud:

AMD T-Bird 1000mhz
256mb pc133 ram
GeForce4 TI4200-8x Grafikkort med 128mb ram.

Det eneste jeg har af problemer er at der swappes en del på harddisken.
Der skal problemet nok findes i rammen. Jeg er ret sikker på at for mit
vedkommende så er det rigeligt at smide 256mb ekstra i maskinen. Men pt er
det spilbart - dog med et par enkelte "ophold" i ny og næ.
Problemet er størst i de store byer, og når der er flere spillere i
området.

Alt står også på "low" i spillet og opløsningen er på 800x600, men vil man
spille, så må man nøjes. :)

SonofonoS

Fra : Pjerrot

Dato : 19-03-05 07:48

Men pt er
> [...]
> området.
>
> Alt står også på "low" i spillet og opløsningen er på 800x600, men vil man

Nåeee....så er det derfor vi hele tiden skal vente på dig når vi party'er
sammen (just kidding!!)

Vi ses!

Pjerrot