Lev Modkraft-stærkt, dø ung?
Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-05 05:04

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote in
message news:TI1_d.376$Gk1.362@news.get2net.dk...

> Hmmm ved ikke om Steso er forkert inde i hovedet, men en sørgelig
> eksistens det er han ihvertfald.

Det er ikke for at være "Djævlens Advokat" og "Rasmus Modsat" at jeg
opponerer -

- MEN hvis der ikke er meningsfulde livsmål at kaste sig over, så er
MÅSKE en overdosis og et kort intenst liv en OK løsning og ikke en "sørgelig
eksistens" når de enetes tilgængelige og super-lortede ALTERNATIVER tages i
betragtning

Talrige græske filosoffer så det som livets mål

"At dø lykkelig".

- "Ingen må prises lykkelig før sin død". Herodot

Præstations-gale læger og en sindsyg "lægeforgudende kristendom" der gør liv
og livslængde guddommelig, lytter vi nok for meget til

"Livetrs ukrænkelighed" docerer biblen - hvorfor?

" Hvad der er vigtigt er, at vi lever så rigtigt som muligt, ikke så længe
som muligt. Seneca

OG MÅSKE MAN LEVER RIGTIGST VED INTENSITET OG OVERDOSIS I VISSE TILFÆLDE

"Man må lære at dø på det rette tidspunkt. Nietzsche

" The dying man has probably lost in life things, which were
more important than he is now about to lose by death. Nietzsche

" Døden er naturens måde at fortælle dig på, at du burde tage
det roligt(Grafitti i London)

" Den vise lever ikke så¨længe som han kan men
så længe som han bør." Montaigne

"They who do not know how to live must make a merit of dying.
George Bernard Shaw

Vi har en klynkekultur hvor vi kræver at børn lever,for at
deres forældre kan være stolte. Men hvis korpsånd og folk har bedst af at,
de ikke står i vejen for andre, så lad dem vælge at dø incl afnarko

Iøvrigt er der mange narkomaner, der lægger vanen fra sig,
når de har løbet linen ud

Jeg syns dog ikke, at staten skal lave dyre propaganda-film
som "Nordkraft" ,der stimulerer til narkomani og gør det til heltebedrift
"at
leve på begge sider grænsen" som bog-omslaget roser flipperiet - og sådan
tror jeg desværre Nordkraft virker på nogle - især efter jeg har læst
bogen.Forfatteren Ejersbo er så dygtig til at skrive "susende og fængende"
at personerne bliver rollemodeller - hans talent løber af med ham

Filmens klimax er TO SELVMORD , kan man hævde.

Et begås af en belæst heroin-junikie. "Steso", der svigtes
af sin pige, der foretrækker en rigere fyr, og som hævn mod sine forældre
tager han overdosis på deres gulvtæppe, mens de ikke er hjemme. Måske det
giver forældrene, der har opdraget ham til at blive junkie, noget sundt at
tænke over, og han skaber et bedre samfund. Måske nogle pga selvmord og film
vælger ikke at få børn, fordi han til skræk og advarsel har vist hvilket liv
visse uegnede forældre føder deres børn til.

En anden narkoman og pusher begår indirekte selvmord ved at
svindle fremmearbejderbefængt mafia bag Ålborgs narko-pusher-kæmpeindustri
ved at smide foren million hår de dyre stoffer , der tilhører dem, udfra
Limfjordsboen midt i Ålborg-NørreSundby, så alle byens glade flippere kan
fiske gratis plastikposer med stof op fra små både. Selvfølgelig vil han
blive dræbt af rocker-lejemordere efter en sådan forhånelse og fattiggørelse
af denne fup-privatiserede godhedsindustri. Humor er det, der straffes
hårdets i de kredse (Muslimhumor er jo især at skyde op iloftet med pumpguns
ved bryllupsfeste)- at en underpusher ydmyger en overpusher det sker aldrig
ustraffet.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-05 05:36

Ups - der skullle selvfølgelig NORDKRAFT i subjekt line og ikke Modkraft -
jeg havde lige læst om at Modkraft der kaldte mig antisemit, fik at vide i
byretten at det er jeg på ingen måde (men de har lov at kalde mig det, for
begrebet er udvandet)
Beklager jeg distraheret af denne småsejr forvekslede
Enhedsliste-løge-hjemmesiden med den aktuelle Ålborg-narkoflim og bog
Enhedslisten hader ytringsfrihed og fri debat, så de tillader ikke at jeg
giver oplysningen om dommens bemærkninger på deres hjemmesides debat.