Ny mobil med Bluetooth og Tri-band
Fra : Riverwind

Dato : 17-03-05 22:36

Hejsa

Efter i arrigskab at have ødelagt min SE610 er jeg på udkig efter en ny
telefon med Bluetooth og Tri-band. Jeg vil gerne undgå kamera i telefonen,
da det alligevel er noget forbandet skrammel.
Jeg var absolut ikke tilfreds med 610'eren; menuerne var alt for langsomme,
bluetooth-forbindelsen til headset'et faldt alt for tit ud, og telefonen
låste flere gange umotiveret.

Har I nogle forslag til noget der kan købes til omkring 1000-1500 kr med
abonnement?

/Riverwind

Fra : Anders

Dato : 18-03-05 09:36

Hvis du stadigvæk er til SE så er der både en K/S700i

- Vil da klart anbefale S700i'eren.
Ved ikke om Fona stadigvæk sælger dem til 999,- m. TDC MobilExtra 200.

/Anders

Fra : Riverwind

Dato : 19-03-05 13:21

"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du stadigvæk er til SE så er der både en K/S700i
>
> - Vil da klart anbefale S700i'eren.
> Ved ikke om Fona stadigvæk sælger dem til 999,- m. TDC MobilExtra 200.

Tjaeh, jeg ved snart ikke. Der var så mange ting der irriterede mig ved
610'eren, men det ser dog ud til at det er blevet bedre i S700i'eren. Bl.a.
var navigering i menuerne meget langsomt efter min mening. Hvordan virker
det i S700i'eren?
Og tak for svaret.

/Riverwind

Fra : Anders

Dato : 19-03-05 18:49

Perfekt !

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : M B

Dato : 18-03-05 13:38

"Riverwind" <riverwind@heaven-dk.NEJ_TIL_SPAM> wrote in message
> [...]
> låste flere gange umotiveret.
>
> Har I nogle forslag til noget der kan købes til omkring 1000-1500 kr med

Prøv at holde øje med Nokia 6021 som snart skulle komme på gaden.

Den har bluetooth, gprs, triband og ingen kamera. Den skulle koste 2000kr
uden abonnement.

/MB

Fra : Riverwind

Dato : 19-03-05 13:21

"M B" <ingen@mail.invalid> skrev i en meddelelse
> Prøv at holde øje med Nokia 6021 som snart skulle komme på gaden.
>
> Den har bluetooth, gprs, triband og ingen kamera. Den skulle koste 2000kr
> uden abonnement.

Tak for det - den holder jeg lige øje med.

/Riverwind