Filmdatabase
Fra : PSG

Dato : 17-03-05 13:04

Hej

Jeg håber at dette er den rigtige gruppe: jeg er på jagt efter et
computerprogram til at holde styr på min efterhånden velvoksne filmsamling.
Programmet skal vel egentlig ikke kunne så meget andet end at holde styr på
filmen efter nogle kategorier, fx. titel, udgivelsesår, medvirkende, link
til IMDB.com og have en søgefacilitet. Findes der et godt program der kan
det? (jeg gider ikke selv at skrive det i Access).

På forhånd tak
Patrick

Fra : Søren Blom

Dato : 17-03-05 13:09

"PSG" <psg@MYREget2net.dk> skrev
> [...]
> medvirkende, link til IMDB.com og have en søgefacilitet. Findes der et
> godt program der kan det? (jeg gider ikke selv at skrive det i Access).

Der er masser af muligheder, en af mulighederne er
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Sune

Dato : 17-03-05 13:16

On Thu, 17 Mar 2005 13:04:10 +0100, "PSG" <psg@MYREget2net.dk> wrote:

> Findes der et godt program der kan
>det? (jeg gider ikke selv at skrive det i Access).

http://www.collectorz.com/movie/

Mvh
Sune

Fra : PSG

Dato : 17-03-05 14:25

"Sune" <jun200321@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.collectorz.com/movie/
>
> Mvh
> Sune

Super - ser lovende ud. Tak for svarene.

-Patrick

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 17-03-05 23:16

Prøv minefilm: