Siemens MC60 vs. Sony Ericsson T310
Fra : Bettina

Dato : 17-03-05 08:46

Hejsa!!

Efter at være blevet gelejdet frem til Telekæden her i gruppen i går (tak
for tippet!) og ha' fundet nogle gode restesalsgtilbud (synes jeg - til
vores behov), er jeg lidt i tvivl, om jeg skal vælge Siemens MC60 (499,-)
eller Sony Ericsson T310 (399,-), der begge er nedsat fra 999,-.

Telefonen skal være en gave til min mand, vi har primært brug for den som
en "personsøger", der er altså ikke brug for nogle fancy features...men på
den anden side er det måske meget godt/sjovt at have en kameramobil
(Siemens'en), når man har to små børn og ikke altid har digitalkameraet på
sig!? Ikke så meget til at sende fotos, men som et lommekamera til de
hurtige snapshots, til at uploade til pc'en.

Mit første bud var at købe Sony Ericsson'en, fordi den er billig og ikke
har alt for meget spiff...min mand er rådden til sådan noget, gider det ikke
og sætter sig ikke ind i det, hvorimod jeg vil sidde og savle over telefonen
fra det øjeblik, han får den pakket op. Men som nævnt er det måske meget
smart med kamera, alligevel? Og med håndfri funktion i telefonen kan man vel
i grunden undvære håndfri-sæt i bilen men nøjes med fx. at købe en billig
holder?

Jeg ved, som I kan se, ikke så supermeget om det, for det er flere år siden
jeg holdt op med at følge med i markedet, da vores behov for mobiler løb ud
i sandet...men der er jo sket en masse, som jeg ikke kan overskue at prøve
at gennemskue.

Bottom Line: Er der en af de to ovennævnte modeller, der er ekstra god eller
ekstra dårlig på nogle områder?

Hej!
Bettina

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 17-03-05 09:00

"Bettina" <bettina@lundgaards.dk> wrote:

> [...]
>sig!? Ikke så meget til at sende fotos, men som et lommekamera til de
>hurtige snapshots, til at uploade til pc'en.

Kamera i mobil telefoner er legetøj der på ingen måde kan konkurrere med
et rigtigt kamera - Så det bør ikke være det, der afgør valget....

Men når det er sagt, så er mer prisen på 100 kroner for legetøjet vel
til at overkomme

<mlr>