Nokia 3510i - hvad betyder blinkende konvo~
Fra : Jakob Munck

Dato : 16-03-05 18:26

Jeg har lige købt en brugt Nokia 3510i, men jeg kan ikke finde ud af det
hele, og jeg har ingen manual.

Hvad betyder det, når der vises en blinkende konvolut øverst til venstre i
displayet? Og hvordan får man denne blinkende konvolut væk igen?

v.h.
Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-05 18:38

"Jakob Munck" <jm2_fjern_dette@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad betyder det, når der vises en blinkende konvolut øverst til venstre i
> displayet? Og hvordan får man denne blinkende konvolut væk igen?

'Hej Jakob!

Det betyder som regel at din sms-indbakke er fyldt. Prøv at slette nogle
beskeder og se om ikke det hjælper

Hilsen Camilla

Fra : Nismo

Dato : 16-03-05 18:37

Jeg mener det er fordi at der ligger for mange beskeder på telefonen.

Her er et link til en online manual :
http://kundeservice.tdconline.dk/mobil/manual/

Nismo

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-05 22:08

Det betyder at der ligger en ulæst besked på telefonen. I øvrigt kan du
downloade en brugermanual på www.nokia.dk gå ind under mobiltelefoner og søg
efter 3510i, så får du alle oplysninger om den

K.C.s

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-05 22:27

Rettelse: det betyder at beskedhukommelsen er fyldt..... sorry

K.C.s