løbetræning
Fra : Trine og Anders

Dato : 16-03-05 18:19

Hvornår kan man tage en lab. med på løbeture? (5 km.)

Han er 7 mdr. skal jeg vente til han er et år, eller længere?

Mvh

Anders

Fra : Lady

Dato : 16-03-05 22:15

"Trine og Anders" <atcttf@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hvornår kan man tage en lab. med på løbeture? (5 km.)
>
> Han er 7 mdr. skal jeg vente til han er et år, eller længere?
>
> Mvh
>
> Anders

Hej Anders.

Med schæferhunde siger man 2 år pga. deres hofter. Skal dog ikke sige, at
det er det samme med labs, men jeg vil nok vente til han er 1½. Så burde du
være sikker.

Mvh. T. Jakobsen

Fra : Anette

Dato : 16-03-05 22:32

Trine og Anders wrote:
> Hvornår kan man tage en lab. med på løbeture? (5 km.)

Hej Anders

1-1½ år - hunden skal være fuldt udvokset før I kan løbe sammen.
Jeg tillader mig lige ( igen at henvise til netdyredoktor som (også) har
en god side om løbe-og cykeltræning med hunden
http://www.netdyredoktor.dk/Hund/Hund_Hundeskolen/loebe_og_cykeltraening.html

Min PON er kun 10 mdr.Vi glæder os til næste år, så skal løbeskoene findes
frem

/ Anette

Fra : Anne Marie

Dato : 18-03-05 05:54

Hejsa.

Er der forskel på, hvor man løber henne? F.eks. om hunden løber løs ved
siden af en i skoven, eller er med i snor på asfalten??

Hilsen Anne Marie & Java 11 mdr.

www.hoeythomsen.dk