godt (ikke skyde) spil
Fra : andropov

Dato : 15-03-05 22:16

Jeg har lige købt ny Athlon 64 3400+ og tænkte på at prøve et spil som
udnytter computerens hestekræfter.
Jeg er ikke så meget til skydespil og heller ikke noget simulator (fly
eller lignende). Hvad findes der ellers af gode spil hvor man kan
udnytte computerens hestekræfter ?

Fra : Jens Langkniv

Dato : 15-03-05 22:54

Hey hey....

Jeg vil mene at spil som:

Need For Speed Underground 2
Fifa 2005
NHL 2005
NFL Madden 2005
Immortal Cities Children of the Nile
World Of Warcraft
The Battle For Middle-earth

er nogle af dem som rykker godt i dine "hestekræfter"
men du kan jo selv kigge videre på www.eagames.dk

Mvh
Henrik Men husk lige at overveje CS 1.6

Fra : andropov

Dato : 15-03-05 23:11

On Tue, 15 Mar 2005 22:54:23 +0100, "Jens Langkniv" <htb@nospam.dk>
wrote:

> [...]

>World Of Warcraft
>The Battle For Middle-earth

>er nogle af dem som rykker godt i dine "hestekræfter"

De sidste 3 du nævner lyder lidt interessant at undersøge. Måske også
en af de øverste.
Tak for lidt alsidige bud på spil.

>Henrik Men husk lige at overveje CS 1.6

CS er vidst det største hit for de fleste. Min nevø har spillet det en
del.

Fra : Jens Langkniv

Dato : 15-03-05 23:30

> De sidste 3 du nævner lyder lidt interessant at undersøge. Måske også
> en af de øverste.
> Tak for lidt alsidige bud på spil.

Hey igen

Jeg vil dog lige sige til NHL, at man nok skal have lidt forstand på
ishockey, da man skal spille 7 kampe i slutspillet, ligesom i virkeligheden,
og det kan godt virke sjovt nok de første 3 gange man spiller, men derefter
synes JEG at det var træls. Så jeg vil hellere anbefale dig Fifa 2005, som
efter min personlige mening holder hele vejen igennem, da man kun skal
spille 2 kampe for at komme videre og der er kommet en ny spændende
karriere-mode

Mvh
Henrik

Fra : andropov

Dato : 16-03-05 03:06

>Jeg vil dog lige sige til NHL, at man nok skal have lidt forstand på
>ishockey, da man skal spille 7 kampe i slutspillet, ligesom i virkeligheden,

Ishockey har aldrig rigtig fanget mig på tv. Det er nok sjovere at
spille selv in real.

Ok.

Fra : carsten

Dato : 17-03-05 09:51

Jeg ved at det er en forkert gruppe, men jeg kan se, at i snakker om NHL, så
derfor:
Jeg har et orginalt NHL 2005 til salg.
Hvis det har interesse kan jeg kontaktes på: FJERNthorsen@edb.dk

Fra : Kasper Aae

Dato : 15-03-05 22:56

On Tue, 15 Mar 2005 22:16:17 +0100, andropov <nospam@andropov.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg er ikke så meget til skydespil og heller ikke noget simulator (fly
>eller lignende). Hvad findes der ellers af gode spil hvor man kan

Det kommer jo lidt an på, hvilket grafikkort der sidder i maskinen.
Processoren er jo ikke alt, når det handler om spil.

--
Kasper Aae

Fra : andropov

Dato : 15-03-05 23:01

On Tue, 15 Mar 2005 22:55:44 +0100, Kasper Aae<nospam@thanks.com>
wrote:

>Det kommer jo lidt an på, hvilket grafikkort der sidder i maskinen.
>Processoren er jo ikke alt, når det handler om spil.

nvidia geforce fx 5500 med 256 mb hukommelse på kortet
og 1000mb ddr ram i selve computeren.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 15-03-05 23:59

"andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> nvidia geforce fx 5500 med 256 mb hukommelse på kortet
> og 1000mb ddr ram i selve computeren.

Må jeg have lov at anbefale Colin Mcrae rally 2005. Fedt spil med mulighed
for at køre mod andre overnettet,

Spillet er særdeles realistisk hvad angår grafik, og bilernes
køreegenskaber, men vanvittig urealistisk hvad angår dammage på bilerne med
uheld.

Peter
(som kørte videre og vandt prøven efter at havekørt frontalt ind i et træ
med 200+ i timen)

Fra : andropov

Dato : 16-03-05 03:10

On Tue, 15 Mar 2005 23:58:32 +0100, "Peter K. Nielsen"
<nixen@bixen.dk> wrote:

>Må jeg have lov at anbefale Colin Mcrae rally 2005. Fedt spil med mulighed
>for at køre mod andre overnettet,

Jeg har vidst prøvet et rallyspil en gang kan lige huske hvad det hed.

>Spillet er særdeles realistisk hvad angår grafik, og bilernes
>køreegenskaber, men vanvittig urealistisk hvad angår dammage på bilerne med
>uheld.

Sjovest hvis det følger virkeligheden.

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 16-03-05 08:03

> Sjovest hvis det følger virkeligheden.

Jeg kører selv meget CMR2005 - det er et _meget_
underholdende spil. Skal du have lidt mere realisme
kan Richard Burns Rally anbefales. Det er ikke helt
så nemt når man starter op første gang :D Hvis man
bare prøver at starte et spil uden at have gennemført
driving school kommer beskeden: "this is an accurate
simulation and you have not completed driving school.
Are you sure you want to continue?" _yes_ og så får
man ellers tæsk af et par vejtræer og nogle autoværn.

:D

Battle for middle earth er sjovest når man har rigtig
mange enheder i gang - og med grafiksettings på det
højeste er der da lidt at arbejde med for pc'en.

Men igen - køb et rat og Colin McRae 2005 - så ved du
hvad du skal lave de næste mange timer :) brrmmmmmm

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 16-03-05 15:36

"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> wrote in message

> Men igen - køb et rat og Colin McRae 2005 - så ved du
> hvad du skal lave de næste mange timer :) brrmmmmmm

og så er det man får lyst til at spørge:

Hvad er dit nick når du spiller online??

har du lyst, så skaljeg den ondelyme ondulere dig

The Dane

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 17-03-05 09:12

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> wrote in news:42384447$0$742
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> og så er det man får lyst til at spørge:

Jamen gør endelig det :)

> Hvad er dit nick når du spiller online??

Jeg hedder gadooble, men jeg spiller stort set
aldrig online. Afprøvede det nogle gange da jeg
købte spillet, men belært af tidligere tiders
erfaring holder jeg mig langt væk fra det meste
online-gaming. Jeg bliver simpelthen hooked for
meget :( Har spillet _meget_ starcraft, quake2
og andet sjovt i de gode "gamle" dage.

> har du lyst, så skaljeg den ondelyme ondulere dig

hehe det ku' vi godt finde ud af en dag. Men pas
på - når min minicooper ellers vil starte er den
ikke til at spøge med :D

/hilsner

Fra : Jens Langkniv

Dato : 17-03-05 13:28

> hehe det ku' vi godt finde ud af en dag. Men pas
> på - når min minicooper ellers vil starte er den
> ikke til at spøge med :D

Så må i endelig lige smide resultatet ind i gruppen her vil gerne vide
hvem der får klø, nu hvor der er lagt i kakelovenen til et super race

Mvh
Henrik

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 17-03-05 22:59

"Jens Langkniv" <htb@nospam.dk> wrote in message

> Så må i endelig lige smide resultatet ind i gruppen her vil gerne vide
> hvem der får klø, nu hvor der er lagt i kakelovenen til et super race

bare rolig.................jeg forsømmer ALDRIG en lejlighed til at blære
mig når jeg vinder

Peter

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 17-03-05 23:36

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> wrote in message

> bare rolig.................jeg forsømmer ALDRIG en lejlighed til at blære
> mig når jeg vinder

P.S skulle der være andre masokister der har lyst til lidt røvfuld, så kan
de jo bare sige til

Peter

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 16-03-05 15:34

"andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> Sjovest hvis det følger virkeligheden.

jo men det gør det så sandelig også hvad angår selv det at køre. Et par af
de biler man kan vælge i spillet, har jeg prøvet at køre rally i irl, og jeg
må sige at hvis man kunne få et sædde der vippede, så vil det være som at
køre irl

Det med skaderne betyder jo bare at man kan køre videre, men man spilderjo
stadig tiden og kan ikke vinde hvis man kører af hele tiden

Peter