Driv3r til PC udkommet
Fra : Jimmy

Dato : 15-03-05 21:54

UUUH det blir godt :D

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 16-03-05 17:28

> UUUH det blir godt :D

Ja, men ingen demo endnu
Køber kun Driv3r hvis det er bedre end GTA-serien (GTA III og Vice City)...

Er der nogle som kan svare på det?

Mvh

Emil

Fra : The man himself

Dato : 17-03-05 09:24

Det er det IKKE.

Styringen af bilerne er ikke god.
Enten drejer den for lidt eller også for meget.
Jeg har ikke prøvet noget mere realistisk end GTA3 og Grand turismo når det
drejer sig om at køre bil.

Men du finder helt sikkert nogle der er uenig med mig.

Ralph.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 17-03-05 20:43

> [...]
> det
> drejer sig om at køre bil.
>
> Men du finder helt sikkert nogle der er uenig med mig.

Jeg kedede mig, så jeg gik ud og købte Driv3r alligevel. Og jeg må give dig
(himself) ret. Styringen af bilerne og manden er slet ikke i nærheden af
GTA-serien som var i rigtig god. Selv ikke efter at have ændret
tastaturknapperne så de passede mere logisk (for mig). Det eneste fede ved
Driv3r er den filmiske islæt der er i spillet. Det ser rigtigt fedt ud, de
der replays. Og scenerne mellem missionerne er også rigtig flotte. Men selve
gameplayet er noget under GTA-serien

Mvh

Emil