søkort
Fra : claus v

Dato : 15-03-05 18:14

Hej Gruppe

i år skal båden ligge i gråsten som udgangspunkt
kan man købe et sæt søkort over det sydlige dk samt de tyske farvande til en
fornuftig pris
evt på nettet
sættet må gerne indeholde en cd med navigationssoftware til pc også

nogen der har et bud

Claus

Fra : HKN

Dato : 16-03-05 17:59

"claus v" <claus@cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> fornuftig pris
> evt på nettet
> sættet må gerne indeholde en cd med navigationssoftware til pc også

Absolut - køb de tyske fritidssejler kort. De er knap så detaljerede som de
danske, men ganske brugbare. Der følger også CD-ROM med navigationssoftware
på.
De hedder vist MapTech såvidt jeg husker.

Der er også havneguide med, på dansk.

Mvh
Henrik

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 16-03-05 18:51

Der er 3 slags tyske kort. Se en tidligere tråd.

Bjarke

Fra : claus v

Dato : 16-03-05 19:05

".dk...
> Der er 3 slags tyske kort. Se en tidligere tråd.
>
> Bjarke

tak for svarene

kan disse kort købes via nettet eller hvor

nogen der ved hvad de koster

claus

Fra : Erik

Dato : 16-03-05 19:49

www.schultz.dk/soekort

Kort nr 342881 pris 610 kr

Erik

Fra : jan Krogh

Dato : 18-03-05 16:59

De kære søkort
Jeg er gået over til de tyske søkort istedet (Maptech ), men
bruger mest de gode papirsøkort og ikke cd-en endnu , det der er
godt ved dem er at kommer du ukendte steder hvor der er lavvande
eller andet markering kan den medfølgende bog give detaljerede
oplysninger om stedet selvom du får strømsvigt på alt det
elektroniske.
Og passer man på sine søkort nu , kan man aflevere serien igen og
få en ny til -40% hvis du ikke har fyldt dem med kaffepletter mv.
Serien gælder 1-2-3 eller nr 4 fra 2004 og fås dem ombyttet.

ohøj jan