vil gerne prøve CS
Fra : Ukendt

Dato : 15-03-05 16:26

Hej

Vil gerne prøve at spille CS men skal jeg have fat i Halflife spillet først
eller kan jeg hente CS særskilt

MVH
Futte

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-03-05 16:40

"Futte" wrote

> Vil gerne prøve at spille CS men skal jeg have fat i Halflife spillet
> først eller kan jeg hente CS særskilt

Hvilken version af CS tænker du på?
Er det den sidste nye udgave (der følger med HL2) eller den gamle med nogle
år på bagen?

Hvis det er den gamle version så kan du få fat i Half-Life Generations 3 for
ca £15 på amazon
Ellers har jeg set Sierra Best Sellers til en rimelig penge, men her skal du
selv grave pacthes + CS frem
Fileplanet er et godt sted at starte

Derudover så skal du opgradere spillet til at køre under Steam
(dette betyder bland andet at du skal have en rimelig maskine for at få det
til at fungere fornuftigt)

Men skriv lidt mere om hvad du har i tankerne

- Peter

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-05 17:09

> Hvis det er den gamle version så kan du få fat i Half-Life Generations 3
> for ca £15 på amazon

Kan man i det hele taget spille den gamle version mere ?
Hvad med de der WON server ? De er vist forsvundet ikk' ?`

Mvh. Allan

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ivan [7100]

Dato : 15-03-05 17:43

> Kan man i det hele taget spille den gamle version mere ?

Det kan man i hvertfald. Men hvorfor? Efter Counterstrike:Source er det
andet da ikke til at leve med....

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-03-05 18:30

"Ivan [7100]" wrote

> Det kan man i hvertfald. Men hvorfor? Efter Counterstrike:Source er det
> andet da ikke til at leve med....

Tallene taler vist for sig selv

Game Current Players Current Servers Player Minutes / Month
Counter-Strike 102,238 48,415 3.463 billion
Counter-Strike: Source 40,991 18,915 1.227 billion
Counter-Strike Condition Zero 17,846 11,695 585.971 million

- Peter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-03-05 18:38

"Peter Lykkegaard" wrote

> Tallene taler vist for sig selv

Bugger, link:
http://www.steampowered.com/status/game_stats.html

- Peter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-03-05 18:33

"Allan Møller" wrote

> Kan man i det hele taget spille den gamle version mere ?

Jada

> Hvad med de der WON server ? De er vist forsvundet ikk' ?`

Jow

Man spiller på Steam servere

Ellers er der et steamless project igang
http://www.steamlessproject.nl/v2/index.php?lang=en&pagenms=pagenms/news&page=news

Der er flere muligheder

- Peter

Fra : BuFFerz

Dato : 15-03-05 23:33

Du kan købe det direkte gennem programmet Steam
http://steampowered.com/

Steam er alligevel det program du skal bruge for at spille cs.

Er den computer nogenlunde ny, anbefaler jeg dig at købe HL2 som er inkl. CS
source

Du kan sikkert også finde noget brugbart på www.spilpriser.dk

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-05 19:50

"BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Steam er alligevel det program du skal bruge for at spille cs.
>
> Er den computer nogenlunde ny, anbefaler jeg dig at købe HL2 som er inkl.

Min pc
XP 2400+
Abit an7
2*512 geil ram pc 3200
gf 4 ti 4600 128

Fra : Mathias

Dato : 18-03-05 15:30

Futte wrote:
> Min pc
> XP 2400+
> Abit an7
> 2*512 geil ram pc 3200
> gf 4 ti 4600 128

IMO er din computer nogenlunde ny
--
Mvh. Mathias
Mail er invalid, erstat "nntp" med "mathias" for direkte mail.