Gratis Multiplayer Racer spil
Fra : michael

Dato : 15-03-05 14:34

Jeg kan se at der har være enorm mange inde og kigge i forummet
http://s9.invisionfree.com/racingsimulator/index.php?showforum=2) hvordan
man henter og installere spillet. Jeg vil lige nævne at man ikke behøver at
registrere sig for at poste i debatforummet. Envidere har jeg postet en god
lille beskrivelse af hvordan man laver sit eget setup (downforce, dæktryk,
gearing........). Se her:

http://s9.invisionfree.com/racingsimulator/index.php?showtopic=6

Venligst Gunte DK

Fra : Casper Bang

Dato : 15-03-05 16:54

> [...]
> at registrere sig for at poste i debatforummet. Envidere har jeg postet en
> god lille beskrivelse af hvordan man laver sit eget setup (downforce,

Nu må det da snart være nok med alle de posts om det spil...
Én tråd må da være rigeligt.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 15-03-05 18:53

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:42370515$0$68297$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Nu må det da snart være nok med alle de posts om det spil...
> Én tråd må da være rigeligt.

Ja, lad os gøre det til en generel regel for alle spil.

Doh.

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Casper Bang

Dato : 15-03-05 19:35

> Ja, lad os gøre det til en generel regel for alle spil.

Prøv at læse hvad der menes, og ikke hvordan du vil tolke det.
Dette spil har i løbet af de sidste par dage fået oprettet 3 tråde af den
samme person, for at promovere spillet... alle trådene har samme indhold.

Fra : michael

Dato : 16-03-05 08:28

Og?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-03-05 08:40

"michael" wrote

> Og?
Gør dig selv den tjeneste at sætte dig lidt ind i hvordan man opfører sig
som et dannet menneske på usenet
http://www.usenet.dk/netikette/udvdebatteknik.html

Det vil være den bedste investering du har endnu har foretaget dig

- Peter

Fra : michael

Dato : 17-03-05 23:42

LOL jeg vidste det. Kværulanterne/politimændene findes også i denne gruppe.

Fra : michael

Dato : 17-03-05 23:43

blev i trætte af Bo Warming LOOL

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-03-05 07:35

"michael" wrote
> LOL jeg vidste det. Kværulanterne/politimændene findes også i denne
> gruppe.
Ja sammen med fjolserne

EOD

Fra : N/A

Dato : 17-03-05 22:01

Fra : Eg Egemarke

Dato : 17-03-05 22:01

Uanset hvad er det en fed lille racer oplevelse !!
alene det at man spiller multiplayer er mere end alm guld værd !!
Så lad endelig linkene strømme, så længe det er guf som denne !

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : michael

Dato : 17-03-05 23:41

hihi enig.

Fra : N´far

Dato : 18-03-05 02:08

"michael" <nospam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> hihi enig.

Jeg synes bedre om TOCA race driver 2 multiplayer demo. 3 biler/3 baner,
online og også gratis.

Smag og behag...

vh