Software til flytning af kontakter mellem ~
Fra : Anders H. Andersen

Dato : 14-03-05 20:26

Hej

Jeg leder efter et program som kan hente kontakterne ud af min gamle
SE T65 og overføre dem til min nye T630.

Er der nogen som kender et godt program, jeg har ikke brug for
synkronisering med outlook og alt den slags.

mvh
Anders

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 14-03-05 22:52

Hejsa
Brug mobilmaster rimelig simpel at bruge til din opgave.

Fra : Iwan P. Kristensen

Dato : 14-03-05 23:47

Hej Anders

Prøv Float´s Mobile Agent

http://fma.sourceforge.net/

Det er et genial program, det virker med kabel, infrarød og bluetooth.

Mv. Iwan

Fra : Cox

Dato : 15-03-05 12:51

On Mon, 14 Mar 2005 20:26:22 +0100, Anders H. Andersen wrote:

> [...]
>
> Er der nogen som kender et godt program, jeg har ikke brug for
> synkronisering med outlook og alt den slags.

Du behøver sådan set ikke et program. Kopier kontakterne fra T65 over på
sim-kortet, sæt det i din T630 og kopier dem over på telefonen. Det laver
lidt rod hvis du har flere numre gemt under samme kontakt, men det kan så
rettes manuelt...

TC