Oxygen Phone Manager II...
Fra : Jan

Dato : 14-03-05 18:16

Hej Ng

Håber I kan hjælpe med følgende:

Min infrarøde port er i stykker, og har derfor købt et uoriginalt datakabel
til min nokia 6100 (http://www.modify.dk/?page=products&mode=datakabler).

Jeg skal synkronisere outlook med telefonen - men kablet kører ikke med PC
suite. Modify.dk anbefaler Oxygen Phone Manager II - har I erfaringer med
dét program? Jeg har søgt i newsgoups og har fundet ud af, at de poster
irriterende meget spam, så hvis I har nogen ide om, hvordan man kan få fat i
det, I ved, så øs endelig ud!

De venligste hilsener,

Jan

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 14-03-05 19:20

"Jan" <jan@fakefakefake.fake> wrote in message
> [...]
> suite. Modify.dk anbefaler Oxygen Phone Manager II - har I erfaringer med

Ja jeg bruger det selv... kan alt det som Nokia PC site ikke kan

> Jeg har søgt i newsgoups og har fundet ud af, at de poster irriterende
> meget spam, så hvis I har nogen ide om, hvordan man kan få fat i det, I
> ved, så øs endelig ud!

Har du prøvet deres hjemme side?

Du skal købe en licens per tlf du vil have til at virke med programmet..
mener det var 25$ jeg gav for det i sin tid.

Mvh Morten Fjendbo

Fra : Jan

Dato : 14-03-05 20:54

> Ja jeg bruger det selv... kan alt det som Nokia PC site ikke kan

> Du skal købe en licens per tlf du vil have til at virke med programmet..
> mener det var 25$ jeg gav for det i sin tid.

Ok - har lige downloaded trial version. men, alså - jeg kan ikke installere
kablet (?)... Har smidt den rigtige driver i windows, men det funker ikk
rigtig for mig. Nogen ideer?

Jan

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 14-03-05 22:50

hejsa
husk at vælg port under indstillinger.
det virker her

Fra : Jan

Dato : 15-03-05 08:44

"Morten Skov Nielsen" <mrc@sport.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> hejsa
> husk at vælg port under indstillinger.
> det virker her

Hmmmm.... Jeg sætter stikket i pc'en, og så vil den installere, men den
fejler. Jeg er ikke kommet så langt som til at skulle vælge port - men det
er måske i installeringen af Oxygen? Hvilken skal jeg vælge?

Venligst,

Jan