Hjælp til tydning af tekst
Fra : SpookiePower

Dato : 14-03-05 16:10

Jeg har et par som er blevet skilt, som har to fælles børn.

jeg har en mistanke om at hustruen har et andet barn ved

navn Tove uden for dette ægteskab der nævnes i dette papir.

Der er et enkelt ord jeg ikke kan tyde, sidste ord i trejde linie.

Er der nogle som kan hjælpe med det ?

Her er hvad jeg selv har læst mig frem til -

Det bemærkes at ægtefællernes fælles børn Grethe og Anne-lise

er født henholdsvis d. 11/1 1915 og 15/1 1920

samt at hustruens (???????) Tove er født 10/9 1906

Papiret med teksten.
http://www.activewebsite.dk/IMG_0379a.jpg

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 14-03-05 16:21

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har et par som er blevet skilt, som har to fælles børn.
>
> jeg har en mistanke om at hustruen har et andet barn ....

Du har ret - og der står særbarn.

Herefter er hele teksten således

Det bemærkes at ægtefællernes fælles børn Grethe og Anne-lise
er født henholdsvis d. 11/1 1915 og 15/1 1920
samt at hustruens særbarn Tove er født 10/9 1906

/Flemming U

Fra : SpookiePower

Dato : 14-03-05 16:26

Mange tak :)

Fra : Evald Adamsen

Dato : 14-03-05 17:12

r det som........hustruens særbarn........

Jeg opfatter det også som hustruen har et barn ved navn Tove født uden for
dette ægteskab.