Oprette spil internettet? men hvordan??
Fra : Jess Greve

Dato : 14-03-05 13:26

Hej
Vil bare høre om der er nogen der ved hvordan man opretter et spil på nettet
og hvad man skal burge for at oprette??

Mvh.

JRG

Fra : Iddqd

Dato : 14-03-05 14:32

Jess Greve wrote:

> Hej
> Vil bare høre om der er nogen der ved hvordan man opretter et spil på nettet
> og hvad man skal burge for at oprette??

Det kommer an på spillet.

For nogen spil er det så enkelt som at sørge for der adgang til nettet,
åbne evt. firewall så folk kan komme til udefra og så starte spillet i
multiplayer mode. For andre spil kan det være der skal afvikles et
server program og at det bør køre på en seperat computer.

Mvh

Bruno

Fra : Jess Greve

Dato : 14-03-05 15:12

Hej Bruno

Hvad hvis jeg gerne vil oprette et managerspil......!!!! altså
fodbold....!!!???

Mvh.

JRG

Fra : Iddqd

Dato : 14-03-05 16:23

Jess Greve wrote:
> Hej Bruno
>
> Hvad hvis jeg gerne vil oprette et managerspil......!!!! altså
> fodbold....!!!???

Ingen anelse, jeg kender ikke nogen af dem. Står der ikke noget i
spillets manual.

Start evt. en ny tråd hvor du i overskriften fortæller hvilket spil du
roder med og måske skriver havd du har prøvet for at få det til at
virke. Så er der måske nogen af de andre som kan hjælpe.

Mvh

Bruno

Fra : Jens Langkniv

Dato : 14-03-05 16:53

> Hvad hvis jeg gerne vil oprette et managerspil......!!!! altså
> fodbold....!!!???
>
> Mvh.
>
> JRG

Hey hey..........