Sony Ericson T610 vs. Nokia 6610i
Fra : Skindbeni

Dato : 13-03-05 19:46

Hej.

Lige i øjeblikket har jeg en Sony Ericson T610. Vil det være et skridt frem
eller tilbage at udskifte den ved at købe en Nokia 6610i?

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 13-03-05 20:04

> Lige i øjeblikket har jeg en Sony Ericson T610. Vil det være et skridt
frem
> eller tilbage at udskifte den ved at købe en Nokia 6610i?

Tilbage.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Søren Nielsen

Dato : 13-03-05 20:15

Skindbeni wrote:
> Hej.
>
> Lige i øjeblikket har jeg en Sony Ericson T610. Vil det være et
> skridt frem eller tilbage at udskifte den ved at købe en Nokia 6610i?

Tilbage - hvis du spørger mig. Jeg er lige gået den anden vej, dog fra en
6610i'er til en SE T630, men så vidt jeg kan se, så ligner T610 og T630
hinanden en hel del.
Det der irriterede mig ved en 6610i'er var den helt ufattelige ringe
lydkvalitet, når man snakkede i den. Der var absolut ingen problemer, når
man brugte headset'et, men når man skulle snakke i den almindeligt, så lød
det ligesom at stå med en spand over hovedet. Desuden synes jeg, at menuerne
i en 6610i'er er så langsomme, at det er til at få lange n***** af.
Jeg har ellers altid sværget til Nokia, men jeg har bestemt ikke fortrudt at
jeg fik en T630. Den eneste mangel, efter min mening, er, at den ikke har
indbygget FM-radio. Det må så dermed så også være den eneste fordel, jeg kan
se ved en 6610i'er fremfor din nuværende telefon.

Søren

Fra : Skindbeni

Dato : 13-03-05 20:25

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:42349092$0$160$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> kan
> se ved en 6610i'er fremfor din nuværende telefon.

OK. Tak for vejledende beskrivelse