lege-ven søges
Fra : anne

Dato : 13-03-05 19:13

Jeg er en Border Collie blanding som hedder Balder,
som søger en ven at lege med engang i mellem, gerne
en gang i ugen eller når det kan passe ind.
Jeg bor i Skanderborg Øst.
Du skal helst være stor så vi rigtig kan tumle og sige
fra når du ikke gider lege mere, da jeg har vildt meget
energi

Samt evt. ferie/weekend pasning,
(sker ikke så tit da jeg ofte er med på ferie )
det samme glæder hvis dine ejere skal på ferie eller weekend
så er du velkommen til at blive passet her

Med venlig hilsen

Balder.

der kan skrives til min ejer på mail
aevq@tele2adsl.dk

Fra : Anette

Dato : 13-03-05 21:27

anne wrote:
> Jeg er en Border Collie blanding som hedder Balder,
> som søger en ven at lege med engang i mellem, gerne

Hej Balder

Øv hvor er det ærgerligt at du ikke bor tættere på Fyn, jeg kunne nemlig
også godt bruge en hyrdehund at lege med engang imellem.
Du ved jo mange andre hunde leger nærmest brydekampe, men hyrdehunde som os,
løber bare sammen.
Tumler og leger på en anden måde.
Jeg går til træning en gang om ugen, men det er ikke helt nok. Det ville
være rigtig dejligt at have en at tumle med midt på ugen og i ferier også.
Her hvor jeg bor, har de før haft Border Collie og ved godt at du er en hund
med gang i - lige som mig

kh/ Philana
www.faarborg.dk/philana

Fra : anne

Dato : 14-03-05 08:50

klip
> [...]
> Her hvor jeg bor, har de før haft Border Collie og ved godt at du er en

klip

Hej Philana

Jamen skal du til jylland en dag er du da
mere end velkommen til at se ind
Det er altid dejligt at få besøg.
Og jeg er helt enig en lang løbe tur det er
bare lige sagen

Hilsen
Balder.

Fra : JKrigslund

Dato : 15-03-05 16:59

> [...]
> som søger en ven at lege med engang i mellem, gerne
> en gang i ugen eller når det kan passe ind.

Hej Balder,
du skal se om du kan overtale dine mennesker til at tage dig med til
Mollerup hundeskov ved Århus (i nærheden af Ilva og Ikea). Der er vi nogle
stykker der mødes engang imellem. Det annonceres gerne her i gruppen. Men
normalt er der altid nogle at lege med.

Jeg ÆLSKER hundeskoven!

/Sigfus - Newfoundlænder

Fra : anne

Dato : 16-03-05 11:22

klip
> [...]
> stykker der mødes engang imellem. Det annonceres gerne her i gruppen. Men

klip

Hej igen

Jeg tænkte på hvilke regler der er i sådan en skov !
Må man løbe frit ?
Og hvad med sådan en gut som mig der har sin manddom
i go behold, hvad sker det hvis jeg "løber ind i" en dame
der er i løbetid ?
Er det så min ejer der skal pung ud ??

Balder...

*g*

Fra : JKrigslund

Dato : 16-03-05 17:16

> [...]
> Og hvad med sådan en gut som mig der har sin manddom
> i go behold, hvad sker det hvis jeg "løber ind i" en dame

Hej Balder,

du må gerne løbe fri i hundeskoven, men du skal være under kontrol. Så hvis
der kommer nogle andre hunde, så kalder dine mennesker dig gerne tilbage,
indtil menneskerne har aftalt at i godt må lege. De fleste hunde må gerne
lege. Og når der er "træf" som aftalt her i gruppen, så leger vi allesammen.
Store og små. Piger og drenge.

Der er vist ingen der tager damer med i hundeskoven hvis de er i løbetid.
Desværre.

/Sigfus - newfoundlænder

Fra : Søren LH

Dato : 16-03-05 18:17

"JKrigslund" <jdk@stibo.dk> skrev i en meddelelse

> Der er vist ingen der tager damer med i hundeskoven hvis de er i løbetid.
> Desværre.
>
> /Sigfus - newfoundlænder

Nej, jeg vil helst ikke i hundeskov og lignende omkring min løbetid, for jeg
hader at have et futtog af 3-5 hanhunde i en lang række efter mig. De er
umulige at ryste af, så det er simpelthen det værste jeg ved.

Hilsen
Holly (schæfertæve)

Fra : anne

Dato : 16-03-05 20:02

kilp

klip
> [...]
> hader at have et futtog af 3-5 hanhunde i en lang række efter mig. De er
> umulige at ryste af, så det er simpelthen det værste jeg ved.

klip

jamen det lyder da som om at jeg skal med en tur
i skoven, nu skal jeg bare lige få overtalt mit menneske

og Holly kan godt forstå dig

Hilsen
Balder.
---
hvordan kommer vi derud ? vi er lige flyttet til Skanderborg og aner ikke et
pip om hvor hvad ligger !
( skal lige siges at vi ikke har bil )

Hilsen
Anne.

Fra : almp

Dato : 15-03-05 17:09

Hej Balder (og ejer

Jeg har det ligesom dig -elsker også at lege med andre hunde. Mine ejere
overvejer at lade mig komme i dagpleje engang imellem nord for Århus hvor
jeg her kan tumle en masse med andre på min egen størelse (Jeg er en
lillefox terrier) og så jeg ikke skal være alene hjemme. det var måske også
noget for dig engang imellem ?

hilsen
Fox

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 16-03-05 20:08

"anne" <aevq@tele2adsl.dk> writes:

> Jeg er en Border Collie blanding som hedder Balder,

Orv, det hedder min gode ven også.

> som søger en ven at lege med engang i mellem, gerne
> en gang i ugen eller når det kan passe ind.
> Jeg bor i Skanderborg Øst.

Jeg bor i Århus Nord, lige ved Mollerup Skov.

> Du skal helst være stor så vi rigtig kan tumle og sige
> fra når du ikke gider lege mere, da jeg har vildt meget
> energi

Jeg er en lille diskret newfoundlændertæve på 65 kg og 75 cm over
ryggen. Og jeg går ikke sådan lige træt.

Så jeg synes også at du skulle komme til Mollerup en dag og lege.
Måske skulle vi finde et tidspunkt i påsken?

Mvh Siri

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre