Håndfri til Nokia 6310 - kan den udskiftes
Fra : Ukendt

Dato : 13-03-05 16:01

Hej!

Jeg har en godt gammel udtjent Nokia 6310 som har gjort godt de sidste
3½ år.
Nu kunne jeg godt tænke mig at købe en ny - det er heller ikke det der
er problemet - problemet er, at jeg fo et år siden fik sat håndfri
anlæg i bilen (ind over radioen o.s.v..). Dette håndfri anlæg vil jeg
meget gerne behold -- hvilke muligheder har jeg for at skifte
mobiltelefon uden hele det håndfri anlæg også skal skiften??

Hilsen

Ib

Fra : Henning Keseler

Dato : 13-03-05 16:25

<Ib Meineche> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget gerne behold -- hvilke muligheder har jeg for at skifte
> mobiltelefon uden hele det håndfri anlæg også skal skiften??

6310eren er den sidste model Nokia har lavet til deres udmærkede Cark 91
håndfri sæt, som er den model du har, hvis det er original Nokia.
De nye Nokia er med bluetooth håndfri eller den såkaldte Pop-port, hvortil
der findes nogle uoriginalle (klodsede) adaptere så du kan benytte din gamle
håndfri.
Jeg har læst at der går rygter om at Nokia er på vej med et adaptersæt, så
de nye telefoner kan anvendes på Cark 91.

Mvh Henning

Fra : Thomas Andersen

Dato : 13-03-05 21:09

http://www.cellshoppen.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=1033

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-05 09:09

Hej Henning

Mange tak for svaret - jeg afventer og ser om der kommer et originalt
adaptersæt fra Nokia.

Fra : Henning Keseler

Dato : 20-03-05 17:38

> Hej Henning
>
> Mange tak for svaret - jeg afventer og ser om der kommer et originalt
> adaptersæt fra Nokia.

Hej Ib

Jeg ser lige på Nokias hjemmeside:

Adapter CA-55
Benyt bilmonteringssættet CARK-91 med en kompatibel Nokia-telefon med
Pop-PortT-stik: Adapteren sørger for forbindelse til en kompatibel holder.

Det ser ud til at adapteren er kommet nu. Jeg har dog ikke lige fundet
prisen på den.

Mvh. Henning