HL2 - Modstanderne står stille??
Fra : Mullan

Dato : 13-03-05 15:31

Nu har jeg spillet det et stykke tid, men da jeg skulle start igen i dag
står alle mine modstander stille.....
Det gælder både mine savegames og ny opstart.

Hvad kan det være og hvad kan jeg gøre ved det??

/Mullan

Fra : BuFFerz

Dato : 13-03-05 15:55

Du kan prøve at slette "half-life 2" mappen:
C:\Programmer\Valve\Steam\SteamApps\BRUGERNAVN\half-life 2

Vær opmærksom på save games, screenshots, div opsætinmger du har lavet,
bliver slettet
med mindre du laver backup af dem.

Mappen bliver automatisk gendannet næsgte gang du starter steam og HL2
Og du skal ikke downloade spillet på ny da selve spillet ligger i noge andre
filer uden for den mappe.

Hjælper det ikke - må du prøve at geninstallere hele spillet

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Mullan

Dato : 13-03-05 17:34

"BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> skrev i en meddelelse
> [...]
andre
> filer uden for den mappe.
>

> Hjælper det ikke - må du prøve at geninstallere hele spillet

Det hjalp......1000 tak

Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-03-05 16:12

Mullan wrote:
> [...]
> står alle mine modstander stille.....
> Det gælder både mine savegames og ny opstart.
>
> Hvad kan det være og hvad kan jeg gøre ved det??

Uden at skulle anklage dig for noget som helst, så er det primært i
downloadede og crackede versioner at dette forekommer.

Køb spillet er mit forslag..

Mikael

Fra : Silver

Dato : 13-03-05 23:09

> Køb spillet er mit forslag..

HELT sikkert!, også fordi der er så meget godt til HL2 efterhånden. Bare se
på den mod som hedder Substance, hvor ens hl2 bliver bøffet op med 200 % i
sværhedsgrad og taktik elementer. Det er som at spille spillet somom det var
første gang fordi der er MEGET mere udfordring i det.

Jeg var en af dem som syntes at det var ligeså nemt at gennemføre som HL1
var i sin tid på hard niveau, så da jeg opdagede den mod efter jeg havde
gennemført spillet var jeg i syvende himmel og NU ER DET FANDME SVÆRT! :D,
havde jeg kendt til den mod før jeg gennemførte spillet første gang havde
jeg øjeblikkeligt installeret det og spillet med den for at give mig mere
udfordring fra starten af, så havde det måske ikke taget den minimale tid
det tog, men over dobbelt så meget forhåbentlig.

Mvh
Silver.

Fra : Kasper Aae

Dato : 14-03-05 23:43

On Sun, 13 Mar 2005 15:31:24 +0100, "Mullan" <ingen@ting.her> wrote:

>Nu har jeg spillet det et stykke tid, men da jeg skulle start igen i dag
>står alle mine modstander stille.....
>Det gælder både mine savegames og ny opstart.
>
>Hvad kan det være og hvad kan jeg gøre ved det??

Du kan prøve at skrive ai_disable "0" i konsollen.

--
Kasper Aae