Film søges
Fra : Gert E. Johannesen

Dato : 13-03-05 01:09

Hejsa, jeg vil lige høre om nogen af jer med mine sparsomme oplysninger
kunne hjælpe mig til at finde frem til titlen på den film jeg søger.. Den er
amerikansk muligvis fra 80erne, jeg tror jeg har set den omkring 1995 i
fjernsynet. Den handler om nogle indsatte i et fængsel, og én af disse er en
stor indianertype, som gennem hele filmen foregiver at være stum, men som i
slutningen pludselig siger tak da han bliver tilbudt et stykke
tyggegumm(?).. Er der nogen, som har en ide om hvilken film dette kunne
være

På forhånd tak

Fra : Kim2000

Dato : 13-03-05 01:14

> [...]
> som i slutningen pludselig siger tak da han bliver tilbudt et stykke
> tyggegumm(?).. Er der nogen, som har en ide om hvilken film dette kunne

Hvis Jack Nicolson er med, så er det Gøgereden eller Into the kukus nest
(sikkert stavet forkert). Jeg mener den er fra 1977 og er filmen, uanset
om
det er den rigtige eller ej, fremragende, en must see film.

mvh
Kim

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Karina

Dato : 13-03-05 03:18

> [...]
> om
> det er den rigtige eller ej, fremragende, en must see film.

Ja, Gøgereden var også min umiddelbare tanke....Og den kunne måske godt
fejlbedømmes til at være fra 80'erne, fordi man jo ikke ser så meget
"udefra".

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.freestyledesign.dk - my webdesign company

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Gert E. Johannesen

Dato : 13-03-05 10:53

"Karina" <khjorth@FJERNoncable.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, Gøgereden var også min umiddelbare tanke....Og den kunne måske godt
> fejlbedømmes til at være fra 80'erne, fordi man jo ikke ser så meget
> "udefra".

Efter at have kigget lidt på nettet tror jeg at det er den film jeg tænker
på... Tak skal I have!

Fra : Thomas S

Dato : 13-03-05 10:34

Kim2000 wrote:

> [...]
uanset
> om
> det er den rigtige eller ej, fremragende, en must see film.

One Flew Over the Cuckoo's Nest og 1975. Ja, det lyder som det kunne
være den.

Thomas S

Fra : Per Andersen

Dato : 13-03-05 13:08