HL2 - lagger i Anticitizen One
Fra : Tommy Bjørk

Dato : 12-03-05 21:20

Hej.

Jeg spiller HL2 og er nu kommet til Anticitizen One. Jeg har nu fået det
problem, at det lagger meget i spillet og mine FPS kører fra 18 til ca. 89
og tilbage igen. Jeg har ikke haft problemet før i denne bane. Desuden
hvergang den loader en ny sekvens, tager det min. 2 minutter, før jeg kan
bevæge mig igen. Jeg har prøvet at sætte spillet til at køre i 1024 x 768
med alt slået fra, men det hjælper kun lidt. Og det er vel heller ikke
meningen med nedenstående konfiguration.

Jeg har endda opgraderet fra en 2400+ til en 3000+ 64 bit med et nyt
bundkort MSI K8n Neo Platinum samt 512 mb HyperX ram fra Kingston.. Desuden
har jeg et Leadtek 6600GT Grafikkort. Kortet kører 8x AGP.

Tommy

Fra : Sune Salminen

Dato : 21-03-05 15:45

Tommy Bjørk wrote:
> [...]
> bundkort MSI K8n Neo Platinum samt 512 mb HyperX ram fra Kingston..
> Desuden har jeg et Leadtek 6600GT Grafikkort. Kortet kører 8x AGP.

/pedant

"Lag" er når du spiller online og bevægelser i spillet bliver forsinkede
fordi du selv eller en du spiller imod har en langsom
internetforbindelse.

Man bruger det samme ord når lyden er forsinket i forhold til billedet i
en film, for eksempel.

/pedant

Jeg ved ikke hvad du kan gøre for at løse dit problem - måske kan du
finde noget i Steam FAQ'en:
http://www.steampowered.com/index.php?area=faq

-Sune

--