Bug i 8210?
Fra : Møgelmose

Dato : 25-05-01 20:52

Jeg har et lille problem med min 8210 når jeg starter infrarød søgning efter
andre mobiler og/eller computere stopper den ca hver anden gang jeg har
V 5.26 fra den 19/10 2000 er der en der er nyere jeg fik den i onsdags helt
ny så den skulle jo egentligt have en ret ny software eller hvad?

Et lille ekstra spørgsmål: Hvor meget koster et nyt cover originalt fra
nokia til 8210 i f.eks telebutik? (jeg er ikke så meget for T-Hansen pga.
kvalitet)...

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 25-05-01 22:21

"Møgelmose" <mogel@FJERNpost6.tele.dk> skrev:

> Et lille ekstra spørgsmål: Hvor meget koster et nyt cover
> originalt fra nokia til 8210 i f.eks telebutik? (jeg er ikke
> så meget for T-Hansen pga. kvalitet)...

Covers til 3310 koster 199,- de fleste steder, det er vel noget nær det
samme til 8210.
Jep, T-Hansen er noget billigt krap, ihvertfald det som jeg har købt hos
dem.

--
Rasmus

Fra : Flemming

Dato : 25-05-01 22:33

" Rasmus A. Nielsen" <spectrus@get2net.dk> wrote in message

> Covers til 3310 koster 199,- de fleste steder, det er vel noget nær det
> samme til 8210.

Jeg mener at kunne huske at Telebutikken har dem til 150 kr. lige i
øjeblikket ?

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Møgelmose

Dato : 26-05-01 16:39

Er der ingen der har det problem med at den fryser når man sætter infrarød
til? Jeg tager ud og får den opdateret i løbet af næste uge...
Det er jo ikke noget jeg bruger hverdag alligevel...

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Peter Rongsted

Dato : 26-05-01 16:59

"Møgelmose" <mogel@FJERNpost6.tele.dk> wrote:

> [...]
>V 5.26 fra den 19/10 2000 er der en der er nyere jeg fik den i onsdags helt
>ny så den skulle jo egentligt have en ret ny software eller hvad?

Nyeste version er V5.27 fra 16-02-01. Jeg ved ikke hvad der er ændret/rette,
men gætter på, at operatørlisten er opdateret.

>Et lille ekstra spørgsmål: Hvor meget koster et nyt cover originalt fra
>nokia til 8210 i f.eks telebutik? (jeg er ikke så meget for T-Hansen pga.
>kvalitet)...

Det svinger en del. Normalt får man to originale Nokia cover til kr. 250-350.
Telebutikken har tilbud frem til den 2/6 til kr. 199. De har også til 3210 og
33x0 til kr. 149 pr. stk.

Peter