Menuer på Motorola V500 ?
Fra : Ukendt

Dato : 12-03-05 17:56

Jeg har en V 500.Da jeg købte den var den bundet til Orange.Jeg skiftede
igen til Sonofon.Når man kalder menuen frem står der stadig "Orange" på et
ikon..Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man fjerner Orange og alle
links dertil ( alle ikoner under orange ikonet er med henvisninger til
orangenet,dem vil jeg gerne have lavet om til Sonofon).
Venlig hilsen
Anne

Fra : Anders

Dato : 13-03-05 01:48

Det kan sagtens leade sig gøre, du skal forbi en unlocker, og det er lidt
besværligt, for der skal installeres en en anden branding fil (originale).

Du skal kontakte en unlocker, med mindre du kan finde ud af det selv - det
kan være meget bøvlet..

Din nærmeste unlocker kan du finde på www.dkunlock.dk

/Anders

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-05 11:29

> [...]
>
> Du skal kontakte en unlocker, med mindre du kan finde ud af det selv - det

Hej Anders

Jeg siger tak for din hjælpsomhed.Det skal nok lykkedes.

Hilsen Anne