Nokia 6600 fejlmeddelse
Fra : Frank Sørensen

Dato : 12-03-05 12:12

Hej

Jeg kunne kun bruge mit tastatur på telefonen som numerisk tastatur.(dvs.
jeg kan kun skrive tal)
Da jeg så prøvede at gå til telefonens indstillinger for evt.
at gendanne fabriksindstillingerne,
skriver den PROGRAM LUKKET GS hvad betyder det, og hvad så?
På forhånd tak
Frank Sørensen

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 12-03-05 15:52

Hej
"Frank Sørensen" <frank-s@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at gendanne fabriksindstillingerne,
> skriver den PROGRAM LUKKET GS hvad betyder det, og hvad så?

Hvis du er ligeglad med dine data i telefonen kan du prøve at nulstille den
med koden: *#7370# (sikkerhedskode er 12345 medmindre den er blevet ændret)

Mvh
Morten

Fra : RpR

Dato : 13-03-05 11:41

> Jeg kunne kun bruge mit tastatur på telefonen som numerisk tastatur.(dvs.
> jeg kan kun skrive tal)

Du HAR prøvet at holde # nede for at skifte mellem nummerisk og bogstaver,
ikke?

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : Frank Sørensen

Dato : 13-03-05 15:47

Har løst problemet, fandt ud af at telefonen kan formateres, ved hjælp af
tastetryk under opstart.