Bluetooth problem på SE k700i
Fra : Nismo

Dato : 12-03-05 11:08

Hejsa i gruppen.

Jeg har købt mig en Sony Ericsson k700i og ville prøve at modtage/sende
filer via bluetooth, men kan ikke få det til at virke, er det fordi det ikke
er muligt på denne telefon eller er der noget galt med telefonen, hvis det
er tilfældet skal jeg jo ha' den sendt tilbage.

På forhånd tak

Nismo

Fra : DonE_8700

Dato : 12-03-05 11:22

Sat, 12 Mar 2005 11:07:45 +0100, Nismo <ubrugligt@@hotmail.com> skrev:

> [...]
> det
> er tilfældet skal jeg jo ha' den sendt tilbage.

Har du din modtager indenfor 10m fra dig?
Min k700i virker perfekt

--
DonE
Sendt via Opera!

Fra : Nismo

Dato : 12-03-05 13:54

Ja, den er inden for 10m.

Det skal siges at det er fra en anden mobil til min k700i, har prøvet med 5
forskellige BT telefoner.

Nismo

newssniseeqvavru2f@privat-fffeff02...