Asus a7v33
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 12-03-05 00:54

Hej.
Jeg er kommet til at sætte ram modul skævt i dette kort med det resultat er
en smd ic er brændt.
Hvor stor er "chancen" for at processoren også er brændt af, jeg er meget
sikker på at ram modulet er brændt da det var varmt.

MVH
Niels Peter

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 12-03-05 04:13

Niels Peter Nielsen wrote:
> [...]
> Hvor stor er "chancen" for at processoren også er brændt af, jeg er meget
> sikker på at ram modulet er brændt da det var varmt.

Uden at være sikker, vil jeg skyde på at din CPU overlever dit stunt.

at en chip på boardet er brændt af, tyder på at den forkerte spænding er
blevet stoppet allerede her, så prøv at smide CPUen i et andet board,
det burde virke (og husk evt nye ram også)

Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 12-03-05 08:02

Jeg prøver.
MVH
Niels Peter

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 12-03-05 12:01

Niels Peter Nielsen wrote:
> Jeg prøver.
> MVH
> Niels Peter

Til en anden gang, så husk at svare UNDER folks beskeder, og fjern det
fra citatet som ikke er relevat.

Se hvor nem denne besked er at overskue i forhold til den du skrev