øh... grønt pis?
Fra : Nana Sørensen

Dato : 12-03-05 00:09

Hej gruppe...

Helt seriøst. Min hvalp på 5mdr har lige tisset, og det var grønligt. Hun er
frisk og frejdig, spiser og drikekr som normalt, og er heller ikke mere
træt, kort sagt, helt normal og glad. Jeg har ikke lagt mærke til at hun har
hapset noget. Bør jeg være bekymret??? Det eneste hun har fået af mig, som
hun ikek plejer at få, var en tørret grisehale i forgårs. Det er KUN denne
tissetår der var grøn, de andre er helt alm gule.

Mvh. Nana

Fra : Tina

Dato : 13-03-05 08:01

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hun ikek plejer at få, var en tørret grisehale i forgårs. Det er KUN denne
> tissetår der var grøn, de andre er helt alm gule.

Nu ved jeg jo ikke om du har børn, men måske vovse har ædt et af ungernes
farvekridt? *G*

Den har ihvertigfælde spist noget med meget grønt farvestof i.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-03-05 12:36

"Tina" <123@321.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> farvekridt? *G*
>
> Den har ihvertigfælde spist noget med meget grønt farvestof i.

Hejsa...

Nu har jeg ikke børn, og er ikke den store farvekridt-forbruger. Men jeg
ringede til dyrelægevagten igår, og de sagde at det kunne være skedekatar
eller blærebetændelse. Der sjove er, at nu er Babys pis helt normalt.
Arghh.. LOL har en teori om at hun måske har guffet lidt planter i sig,
heldigvis ingen giftige. Hun er stadig frisk og frejdig, så jeg er ikek
særligt bekymret.

Mvh. nana