Ikon på Nokia 6610i ?
Fra : Jakob M

Dato : 11-03-05 20:56

Når min Nokia 6610i skifter til pauseskærm med uret, har der et par gange
været en ikon udover nøglen, der indikerer at telefonen er låst. Det er en
lille telefon i samme størrelse som nøglen, den ser ud som om røret er taget
af. Hvad betyder den ?. Røret var selvfølgelig lagt på.

Mvh
Jakob

Fra : ///M

Dato : 11-03-05 23:16

Jakob M wrote:
> [...]
> låst. Det er en lille telefon i samme størrelse som nøglen, den ser
> ud som om røret er taget af. Hvad betyder den ?. Røret var

Et rent gæt: At der har været et (evt. ubesvaret) opkald.

///M

Fra : Jakob M

Dato : 12-03-05 09:01

> Et rent gæt: At der har været et (evt. ubesvaret) opkald.

Det kunne godt passe. Underligt manualen intet nævner om det.

Mvh
Jakob