Data over Ir-porten (nokia 6230) meget lan~
Fra : Thomas K. Østerbye

Dato : 11-03-05 18:23

Hejsa,

Når jeg skal overføre mp3´er til tlf. gør jeg det over ir-porten - men chok
det går langsomt 115200 bps.

Kan det virkelig ikke gøres hurtigere over IR - syntes ikke jeg kan få det
til at fungere hvis jeg sætter hastigheden op (i enhedshåntering).

Eller skal jeg ud og købe en BT-dims eller usb kabel???

Mvh. Thomas

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 13-03-05 03:23

fr 11 mar 2005 06:22:34p satte Thomas K. Østerbye sig på en taburet og
skrev følgende på et stykke vådt franskbrød:

> [...]
>
> Kan det virkelig ikke gøres hurtigere over IR - syntes ikke jeg kan få
> det til at fungere hvis jeg sætter hastigheden op (i enhedshåntering).

Det går ikke hurtigere med IR så nej.

> Eller skal jeg ud og købe en BT-dims eller usb kabel???

Ja hvis du viul have det til at gå hurtigere. USB er det hurtigste men det
afhænger selvfølgeklig af hvor hurtigt telefonen er om at modtage det ad
den vej men under alle omstændigheder går det MEGET hurtigere end IR.

Steven