Yamigo
Fra : Martin Schou

Dato : 11-03-05 16:51

Hejsa
Er der nogen der vil være venlige at bukke i neon hvordan man kommer i gang
med yamigo på nokia 6230?
Venlig Hilsen Martin

Fra : Claus Nielsen

Dato : 14-03-05 01:01

"Martin Schou" <nospam@nospam.ns> wrote in message
> Hejsa
> Er der nogen der vil være venlige at bukke i neon hvordan man kommer i
> gang med yamigo på nokia 6230?
> Venlig Hilsen Martin

Først opret dig som bruger på YAmigo
http://www.yamigo.com/index.php?option=com_registration&task=register

Dernæst sæt din tlf op med det brugernavn og password du lige har lavet til
yamigo
http://www.yamigo.com/content/view/17/32/

Kan desværre ikke hjælpe dig med den detaljerede del, da jeg kun har en
K700i

held og lykke Claus

Fra : Funnyboy

Dato : 06-04-05 23:18

Hejza.

Er der nogen der kan hjælpe med hvordan man opsætter Yamigo på en Nokia
6230?
Nu har jeg prøvet mig lidt frem og jeg kan ik få det til at virke.
Jeg bruger CBB.

Gerne en fordansket udgave af deres brugsanvisning.
Eller en step by step ting på dansk da mit engelske ik er helt i top.

På forhånd tak

Preben

Fra : Krabbe

Dato : 11-04-05 22:14

Hey NG

Jeg har været så klodset slå displayet på min Nokia 5100 i stykker , så
nu skal jeg have mig en ny telefon.

Men jeg har gået lidt og overvejet at leje en telefon. Gennem L'EASY. Jeg
ser tit reklamer, hvor de nyeste telefoner fås for ca 150 kr. om måneden.

Og hvis jeg alligevel køber ny telefon ca hvert år, så kan man da ligeså
godt leje en?

Nogen som har erfaringer med dette?

Hva sker der, hvis jeg skulle komme til at ødelægge telefonen?

P.S. Ville min gamle 5100, hvis display er gået i stykker kunne indbringe
noget overhovedet?

På forhånd tusind tak!

/Mads

Fra : Søren Blom

Dato : 12-04-05 01:02

"Krabbe" <mads-krabbeFJERNDETTE@get2net.dk> skrev
> Jeg har været så klodset slå displayet på min Nokia 5100 i stykker , så
> nu skal jeg have mig en ny telefon.

Din stakkel, men det er jo en måde at få nyt legetøj på.

> [...]
>
> Og hvis jeg alligevel køber ny telefon ca hvert år, så kan man da ligeså

Tænk dig om to gange før du "lejer" noget hos LÉASY det er sindssyg dyrt,
for du lejer ikke produkterne, du køber dem med en aller henlevedes lang
betalingsperiode med en tårnhøj rente, så køb eller en telefon kontant i en
telebutik, evt. med et nummer, få den låst op, og betalt for det
overskydende nummer i de 6 måneder, det er langt langt billigere.

> Hva sker der, hvis jeg skulle komme til at ødelægge telefonen?

Prøv at læs deres forretningsbetingelser.

> P.S. Ville min gamle 5100, hvis display er gået i stykker kunne indbringe
> noget overhovedet?

Aner jeg ikke noget om.
--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 12-04-05 07:06

[...]

den store forskel på at leje hos leasy og så købe en ny hvert år er,
at du kan sælge den, som du selv har købt.. du får vel svært ved at
sælge leasy's.. ;)

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : JRS -8260

Dato : 12-04-05 07:12

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudekFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> den store forskel på at leje hos leasy og så købe en ny hvert år er,
> at du kan sælge den, som du selv har købt.. du får vel svært ved at
> sælge leasy's.. ;)

Leasy lejer da vist slet ikke noget ud mere. De sælger da vist kun over
afbetaling.. Med sindssyge overpriser naturligvis. Hvis man ikke har pengene
er det nok smartere at snakke med sin bank...

MVH
JRS

Fra : Krabbe

Dato : 12-04-05 11:42

Tusind tak for de mange svar. Jeg har nu selv gransket L'EASY's hjemmeside,
og det ser ikke ud som om, at de lejer ud mere.

Men jeg må hellere kigge andre steder hen så.

P.S. Ved ikke hvorfor min tråd endte herinde? Det er jeg ked af.

/Mads