Silent Hunter I
Fra : Eigil Sørensen

Dato : 11-03-05 14:37

Hej Alle, jeg kan ikke få SH I til at køre på XP hvad skal jeg gøre, har
høre det kan gøres, men ved ikke hvordan, kan i hjælpe mig.
På forhånd tak.

eist@webspeed.dk

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Hoho

Dato : 11-03-05 15:54

On Fri, 11 Mar 2005 14:36:42 +0100, "Eigil Sørensen" <eist@webspeed.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Hej Alle, jeg kan ikke få SH I til at køre på XP hvad skal jeg gøre, har
>høre det kan gøres, men ved ikke hvordan, kan i hjælpe mig.
>På forhånd tak.

Et spil der er 100 år gammelt og lang tid inden xp blev opfundet og det vil du
køre på en xp uden at finde dig en patch der gør det muligt ?

Tag og køb SH3.

Fra : Don

Dato : 11-03-05 17:37

"Hoho" <sunspot@postHÅNDkasse.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil du
> køre på en xp uden at finde dig en patch der gør det muligt ?

Måske kan du finde noget her:
http://www.silenthunter.dk/
Mvh Don

Fra : Nicolai

Dato : 11-03-05 18:56

> Tag og køb SH3.

Ja, det bliver stort - hvornår er det helt sikkert ude?

Fra : Eigil Sørensen

Dato : 11-03-05 20:08

Kommer 18. marts

Med venlig hilsen
eist@webspeed.dk

Fra : moon

Dato : 13-03-05 00:26

Bruger man internet er basisviden at bruge en søgemaskine !!!!........tror
faktisk ikke du overhovedet har forsøgt selv at finde ud af om Silent Hunter
kan kører under XP ????.

På søgemakinen "Google" skrev jeg bare: "Silent Hunter on XP"
og de 4 første links omhandler emnet.....Bl.a. denne :
http://www.subsowespac.org/sh_tech.shtml

prøv selv at forsøge dig frem inden du spørger andre......det er somme tider
rimeligt simpelt og du formåer senere at kunne klare dig selv !.

Links til søgemaskine:
http://www.google.dk/

Og det er venligt ment !!!.

MVH
Moon.

Fra : Eigil Sørensen

Dato : 13-03-05 10:58

Hej Moon, tak!!!! Mit problem er at jeg ikke kan engelsk, men prøver, nogle
gange får jeg det oversat af en ven, men jeg tænkte måske var der en der gad
fortælle mig hvad jeg skulle gøre, men hellere hakke end hjælpe.
Ingen sure miner fra min side, men det var en prøve.

eist@webspeed.dk