MOH pacifik hakker, kan det passe ??
Fra : Jakob

Dato : 11-03-05 11:00

Har bygget en maskine med 64 bit amd 3200, 512 mb ram, 6600 GT grafik
for at kunne game bedre. Medal of Honour pacifik assault hakker dog lidt
hvilket jeg er ret skuffet over. Spillet kører jeg i 1024 med alt slået
til men det skulle vel være muligt med flydende performance eller hvad
??

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Diablo

Dato : 11-03-05 12:33

Også med en AMD....??

/Diablo

Fra : Jakob

Dato : 11-03-05 16:09

In article <llfYd.453$Ux3.265@news.get2net.dk>, maxximuz74@hotmail.com
says...
> Også med en AMD....??

Ikke forstået ?

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : TommyF

Dato : 11-03-05 13:02

On Fri, 11 Mar 2005 10:59:53 +0100, Jakob <no@mail.com> wrote:

> [...]
>hvilket jeg er ret skuffet over. Spillet kører jeg i 1024 med alt slået
>til men det skulle vel være muligt med flydende performance eller hvad
Syntes jeg læste noget om at der var eller er driver problemer med
6600 kortene,prøv at undersøge det engang.

Spillet kører fint på min P430HT med GFX5800.
---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/

Fra : Jakob

Dato : 11-03-05 16:10

In article <c223319ibpihtq62ij0hpkvjio85orbqht@4ax.com>,
tommy_friisFJERNDETTE@broendbybredbaand.dk says...

> Syntes jeg læste noget om at der var eller er driver problemer med
> 6600 kortene,prøv at undersøge det engang.

Ok det vil jeg lige se om jeg kan finde.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Kurt Lund

Dato : 11-03-05 15:26

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej
Hvis du nu købte 512 mb ram mere vil det hjælpe en hel del,
og så er 6600 GT altså heller ikke så hurtig, men kan godt klare den
opløsning.
Jeg mener at når jeg spiller Medal of Honour pacifik bruger jeg ca godt 800
mb ram,
så du kan godt se at dine 512 mb er ikke nok. Du kan når du spiller spillet
se om din HD lampe lyser, gør den det er det derfor.

Kurt

Fra : Jakob

Dato : 11-03-05 16:11

In article <4231aa8a$0$176$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, klander52
@hotmail.com says...
> Hej
> Hvis du nu købte 512 mb ram mere vil det hjælpe en hel del,
> og så er 6600 GT altså heller ikke så hurtig, men kan godt klare den
> opløsning.

OK jeg regnede egentlig med at det var et temmelig anstændigt kort, men
ok.

> [...]
> så du kan godt se at dine 512 mb er ikke nok. Du kan når du spiller spillet
> se om din HD lampe lyser, gør den det er det derfor.

OK der bliver investeret i 512 mb mere ram.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : TommyF

Dato : 11-03-05 19:03

>OK der bliver investeret i 512 mb mere ram.
Kan kun være enig i det, minimum er næsten 1Gbyte ram i dag.
---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/

Fra : Woodi

Dato : 20-03-05 14:58

"TommyF" <tommy_friisFJERNDETTE@broendbybredbaand.dk> skrev i en meddelelse

> Kan kun være enig i det, minimum er næsten 1Gbyte ram i dag.
> ---
> Brøndby

Jeg var næsten ved at sige at 1GB er standard i en PC i dag - men nu skrev
jeg det, hihi..
Har selv 2 X 512DDR (Geil)
Vh. Woodi.

Fra : Jakob

Dato : 20-03-05 16:15

In article <423d8159$0$177$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
woodimail@jubii.dk says...

> Jeg var næsten ved at sige at 1GB er standard i en PC i dag - men nu skrev
> jeg det, hihi..
> Har selv 2 X 512DDR (Geil)

Ja det bliver det næste skridt, jeg har lige fundet ud af at kingston
512 mb kan fås billigt i value udgaven så jeg (min far) håber at det er
det der skal til :0)

--
Venlig hilsen

Jakob