Cisco monitorering
Fra : taste@image.dk

Dato : 25-05-01 20:23

Hejsa

Hvordan overvåger man egenligt om ens Cisco switche laver fejl, bl.a i
form af pakketab, midlertidig performance nedgang o.lign.
MRTG er vel mere til almindelig statistisk overvågning?

Hvad bruger i andre?`

-Platform kan være W2k el. Linux.
--
Venligst

taste@image.dk

Fra : Martin

Dato : 26-05-01 12:10

<taste@image.dk> wrote in message
> Hvordan overvåger man egenligt om ens Cisco switche laver fejl, bl.a i
> form af pakketab, midlertidig performance nedgang o.lign.
> MRTG er vel mere til almindelig statistisk overvågning?
"klip"
Jeg formoder der i Cisco'ens MIBfiler eksistere sådan en klasse der hedder
tabte-pakker osv. men har aldrig fundet ud af det.

Jeg ved at du kan trække hardware-monitor ud af den, f.eks. hvis en blæser
står
af osv.

Martin D
www.ohkk.dk