Erfaringer med Unotel
Fra : Ole Brink Sørensen

Dato : 10-03-05 21:32

Hej NG.

Er der nogen herinde som har erfaringer med Unotel, gode eller dårlige? Har
overvejet at skifte til dem, men vil godt lige høre lidt erfaringer.

Så hvis nogen vil dele deres erfaringer omkring Unotel's kundeservice,
håndtering af nummerportering osv., så vil det jo være dejligt

Med vanlig venlig hilsen,
Ole.

*filter i adresse*

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 10-03-05 22:06

> Er der nogen herinde som har erfaringer med Unotel, gode eller dårlige?
Har
> overvejet at skifte til dem, men vil godt lige høre lidt erfaringer.

Har kun hørt godt om dem indtil videre. Der har været skrevet en del om dem
tidligere her i gruppen samt på www.mobildebat.dk.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Kim

Dato : 10-03-05 22:29

> Er der nogen herinde som har erfaringer med Unotel, gode eller dårlige?
> Har
> overvejet at skifte til dem, men vil godt lige høre lidt erfaringer.

Jeg har porteret 4 numre fra Telmore til UnoTel uden problemer.
Fin kundeservice og gode priser. Det afgørende for flytning var, at
taler gratis imellem de tilmeldte mobiltelefoner.
Har ingen problemer haft, what so ever...

Mvh, Kim

Fra : Mads Stetter

Dato : 11-03-05 06:39

Ole Brink Sørensen wrote:
> Hej NG.
>
> Er der nogen herinde som har erfaringer med Unotel, gode eller
> dårlige? Har overvejet at skifte til dem, men vil godt lige høre lidt
> erfaringer.

HAr kun meget gode erfaringer... De fleste i min omgangskreds har det, inkl.
jeg selv!

God kundeservice, de tager telefonen med det samme... SÅ spring du blot på
dem!

MVH Mads Stetter

Fra : Peter

Dato : 11-03-05 07:43

Hej.

God kundeservice, hurtig og effektiv......

Meget professionelt efter min mening......

Eks. kan man gå ind og se sin egen underskrevet tilmeldelse under ens eget
login, så man er sikker på at de har modtaget den.... (De scanner den
simpelthen ind og lægger den som .pdf på din side....)

Spørger man om noget pr. mail har jeg aldrig oplevet at der går længere end
1 time inden jeg havde et svar.....

Herudover spare man jo en masse pænge (vi gør), ved at man taler gratis
mellem de tilmeldte telefoner, dog skal man betale opkaldsafgiften, men så
er det også 100% gratis derefter.....
Jeg spare eks. ca. 150.- til 200.- pr måned, og det er da værd at tage
med.....

Hvad mere kan jeg sige.... jo:
Jeg gik fejl i tilmældingen, jeg oprettede begge telefoner på en gang og
regnede med at jeg så bagefter kunne/skulle registrere dem som en fælles
gruppe (med gratis telefoni), men sådan er det ikke....
Man opretter den første, og når man så har sit login til den så opretter man
den/de næste under denne......
- men igen, det gav ingen problemer overhovedet, jeg skrev til Unotel og
forklarede hvad jeg havde gjort galt, og inden for en time fik jeg en mail
tilbage om at de havde rettet min fejl, så telefonerne blev registreret
sammen.

Mvh.
Peter

Fra : Anders

Dato : 11-03-05 08:19

Det kan godt være de er billige med deres mobilpriser, men deres internet
priser er helt hen i vejret.

Hvormange vil betale 279,- for et netkort ?
De fleste steder koster et netkort 50,-

I mine øjne er et netkort et netkort !

/Anders

Fra : Kim

Dato : 11-03-05 10:06

"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan godt være de er billige med deres mobilpriser, men deres internet
> priser er helt hen i vejret.

Nu var det osse mobil-siden der blev spurgt om.
Ellers er det rigtigt...

Mvh, Kim

Fra : Anders

Dato : 11-03-05 10:40

Er der ikke et eller andet minus ved deres priser ?

- Tænkte på om skal snakke et vis antal min. pr. måned
ala Telmore.

Deres GPRS pris. er dyrere, koster 15,- pr. MB, hvor normalprisem er 10,-
pr. MB

/Anders

/Anders

Fra : Peter

Dato : 11-03-05 12:59

> Er der ikke et eller andet minus ved deres priser ?

Ikke hvad jeg kan se.....

> - Tænkte på om skal snakke et vis antal min. pr. måned
> ala Telmore.

Nej.

> Deres GPRS pris. er dyrere, koster 15,- pr. MB, hvor normalprisem er 10,-
> pr. MB

Kan godt være, GPRS er normalt ikke noget jeg bruger, så det har jeg ikke
tjekket.....

Mvh.
Peter

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 11-03-05 16:10

Det var smuk og solrig dag da Anders skrev
news:423167a2$0$639$ba624c82@nntp02.dk.telia.net i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Deres GPRS pris. er dyrere, koster 15,- pr. MB, hvor normalprisem er
> 10,- pr. MB

På et tidspunkt skulle man betale for mindst en mb gprs-forbrug om måneden,
hvis man var tilmeldt gprs. Er der nogen der ved om det stadigvæk er sådan?
Det har gjort at jeg er forblevet hos cbb, men hvis de har droppet det, så
skifter jeg nok.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Peter

Dato : 11-03-05 13:05

Hej.

> Det kan godt være de er billige med deres mobilpriser, men deres internet
> priser er helt hen i vejret.

Det er ikke Internet og heller ikke Fastnet vi taler om her i NG.......
Når det så er sagt så vil jeg sige at jeg heller ikke ville vælge Unotel som
internet udbyder.....
Priserne er alt for høje (eller hastighederne for lave, du kan selv vælge) i
forhold til hvad jeg giver hos en anden udbyder....

Mvh.
Peter

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 12-03-05 01:27

fr 11 mar 2005 01:04:44p satte Peter sig på en taburet og skrev følgende
på et stykke vådt franskbrød:

> Når det så er sagt så vil jeg sige at jeg heller ikke
> ville vælge Unotel som internet udbyder.....

Heller ikke jeg

> Priserne er alt for høje (eller hastighederne for lave, du kan selv
> vælge) i forhold til hvad jeg giver hos en anden udbyder....

Det er nu ikke det der danner grundlaget for mit valg af internet men
derimod kvaliteten af selve nettet. Mange af de billige udbyder er der
tit problemer med af een eller anden art eller hastigheden er langsom
hvis kunden overhovedet kan få udstyret til at virke efter hensigten så
jeg har taget konsekvensen og valgt den rene vare fra TDC og ikke een
eller anden providerløsning f.eks.

Efter problemer med Tele2-telefoni blev jeg så træt af providere at jeg
droppede det. Det har ligeså meget med det buraukrati der er med at få en
provider til at kontakte den egentlige udbyder når der opstår problemer.
Ofte må provideren ikke selv foretage sig noget men er afhængig af at den
egentlige operatør følger op på problemerne. Når en sådan operatør ser
disse problemer og ser at du er kunder hos en providere på deres net
kommer du allerbagerst i køen til at få udbedret fejlen. Det kan jeg
påvise idag.

Når det er sagt så har jeg dog een providerløsning stadig, jeg har nemlig
mit moobilnummer hos Telmore men det er mest fordi der stort set aldrig
er noget galt på TDCs mobilnet så jeg har ingen problemer haft. Telmore
er jo også i modsætning til Tele2, servicemindede og det tæller jo også.
Er der problemer så løser Telmore dem iløbet af få timer mens Tele2 skal
bruge 12 dage på at få en skide fastnetlinje lappet sammen så man kan
bruge den igen.

Steven

Fra : PD

Dato : 12-03-05 17:23

Hej....

> jeg har taget konsekvensen og valgt den rene vare fra TDC og ikke een
> eller anden providerløsning f.eks.

Den rene vare......
Fint nok, men jeg kommer aldrig tilbage til TDC igen, ikke under nogle
omstændigheder.....
At TDC så må lægge master til for at jeg kan køre gratis hos UnoTel, passer
mig faktisk meget fint.....

> Efter problemer med Tele2-telefoni blev jeg så træt af providere at jeg
> droppede det.

Jeg har aldrig haft problemer med Tele2, og har dem som fast provider af
Telefoni og Internet......

Derimod har jeg mange sørgelige historier om TDC, og det ønsker jeg bestemt
ikke at komme tilbage til !

Men igen, det handler om mobiltelefoni her i NG, så jeg gider ikke at bruge
tid på, for denne NG´s vedkommende, unødig "støj"......
Jeg har igennem tiden dog ind i mellem fået luft for mine frustrationer over
TDC i de rette grupper....!

Mvh.
Peter

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 12-03-05 01:15

fr 11 mar 2005 08:18:44a satte Anders sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> I mine øjne er et netkort et netkort !

Det kan jeg så berette om ikke er tilfælde ui den virkelige verden.
Et netkort kan sagtens blive for billigt. Det vil måske virke når man
sætter det i første gang men kan efterfølgende volde en FANDENS masse
problemer (har prøvet det ALT for tit)

JEg kører selv med nogle relativt gamle men hamrende dyre netkort og det
spiller bare. Jeg kan ikke lægge netværket ned om jeg så forsøger alt hvad
jeg kan men har tit siddet med nogle alt for billige kort der ikke spåiller
overhovedet eller meget begrænset.

Så jeg kan absolut ikke anbefale at købe dem for billigt. Det er een af de
ting nan ikke skal spare på hvis altså ikke man ligefrem ønsker problemer
på sigt.

Steven.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 11-03-05 16:19

"Ole Brink Sørensen" <radarSPAM@FILTERmail-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så hvis nogen vil dele deres erfaringer omkring Unotel's kundeservice,
> håndtering af nummerportering osv., så vil det jo være dejligt

Som resten kan jeg sige at jeg kun har godt at sige om UnoTel, deres priser
og deres service. Jeg oprettede fire nye mobilnumre for ca. fem måneder
siden, og har ikke spor at sætte en finger på.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Hans Paulin

Dato : 12-03-05 14:38

Ole Brink Sørensen skrev:

> hvis nogen vil dele deres erfaringer omkring Unotel's kundeservice,
> håndtering af nummerportering osv., så vil det jo være dejligt

Har haft UnoTel på 3 mobiler i flere måneder og det kører bare - én
portering mislykkedes dog, så vi skar igennem og fik et nyt nummer og
simkort efter et par dage.

Thumps up hérfra!
Hans

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 12-03-05 23:04

Hej

"Hans Paulin" <me@privacy.net> wrote:

>Ole Brink Sørensen skrev

>Har haft UnoTel på 3 mobiler i flere måneder og det kører bare - én
>portering mislykkedes dog, så vi skar igennem og fik et nyt nummer og
>simkort efter et par dage.

Kan kun tilslutte mig ! - Har hele familiens mobiltelefoni samlet hos
UnoTel siden primo November, og indtil nu har det fungeret perfekt,
ingen problemer overhoved, så det kan kun anbefales...

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst