Forum unden reklame. . .
Fra : sune moldt

Dato : 10-03-05 20:15

Er der ikk nogen der har en kode, så jeg kan få et enkelt forum,
uden reklame på? Har prøvet mange, men der er altid reklamer på.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 10-03-05 21:16

sune moldt skriblede bla:
> Er der ikk nogen der har en kode, så jeg kan få et enkelt forum,
> uden reklame på? Har prøvet mange, men der er altid reklamer på.

Alt efter vilken serverside du kan køre så lav det selv, eller hent et
færdigt script her
www.hotscripts.com

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : sune moldt

Dato : 10-03-05 21:53

jopa wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> sune moldt skriblede bla:
>
> Alt efter vilken serverside du kan køre så lav det selv, eller hent et
> færdigt script her
> www.hotscripts.com
>

> --
>
> Mvh.John
> www.john.jp-web.dk
> www.biksen.jp-web.dk
>
> for det første: hotscripts.com virker ikke.
2. Jeg spurgte om en kode, og grunden til jeg gjorde det, var at jeg IKKE
selv kan finde ud af at lave et.

Fra : jopa

Dato : 10-03-05 22:05

sune moldt skriblede bla:

jo da de er blot ved at opdatere siderne.

> 2. Jeg spurgte om en kode, og grunden til jeg gjorde det, var at jeg
> IKKE selv kan finde ud af at lave et.

Jo men hvis man skal poste en kode til et Forum her i gruppen så drejer det
sig måske om flere sider PHP eller ASP

Et forum er ikke blot et stykke kode som blot kam copy pastes herinde.

http://thomaslunde.dk/
Han plejer at have lidt forskellige forum liggende, og mon ikke der følger
noget instruktion med.

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Per Rasmussen

Dato : 10-03-05 22:32

sune moldt wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> 2. Jeg spurgte om en kode, og grunden til jeg gjorde det, var at jeg IKKE
> selv kan finde ud af at lave et.

Læs dog hvad der står, hotscripts.com var en mulighed, men er åbenbart ikke
tilgængelig lige nu, så kunne man jo være så smart at man lavede en søgning
på nettet.

PerR