Hund søger nyt hjem
Fra : J S L

Dato : 10-03-05 18:56

Hej!

Jeg har nogle bekendte "begge 74 år" som gerne ser deres hund får et nyt
hjem. Gerne til nogen der vil bruge hunden, evt. jagt.

Manden er blevet så dårlig gående, at de ikke mener hunden får den
opmærksomhed den fortjener. De bor på en stor ejendom som de overvejer at
udskifte med en lejlighed.

Hunden er en Labrador/Flatcoat-blanding ligner en flat, tæve og er 8 mdr.
gammel. Hunden er utrolig sød og lærenem, men mangler træning.

Hunden befinder sig på Djursland

Yderlige oplysninger:

JSL
Tlf: 20924484

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 10-03-05 19:00

"J S L" <JSL@JSL.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hunden er en Labrador/Flatcoat-blanding ligner en flat, tæve og er 8 mdr.
> gammel. Hunden er utrolig sød og lærenem, men mangler træning.

Der var da lige en, som for nyligt søgte efter en stor hvalp... Det var
måske lige noget..

M.V.H.....Benny..

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 10-03-05 21:36

"Benny Mortensen 9380" <wrapup1@kittymail.com> wrote in message

> Der var da lige en, som for nyligt søgte efter en stor hvalp... Det var
> måske lige noget..

som tydeligt skrev at de ikke gad gå eller træne med den

Peter

Fra : J S L

Dato : 10-03-05 19:22

Hunden har fået nyt hjem..........