Hvordan tjækker jeg opsætningerne ??
Fra : PD

Dato : 10-03-05 18:36

Hej.

Jeg har en telefon som jeg ikke er 100% sikker på er sat korrekt op.....
Hvordan tjækker jeg dette ??

Jeg kan:
Sende og modtage SMS, har prøvet at SMS´e til mig selv....
Sende og modtage MMS via GPRS, har prøvet at MMS´e til mig selv....
Køre WAP via GPRS (eks. mobil.dr.dk og TDC´s WAP-sider)

Jeg kan kan dog ikke få svar fra eks. 1212 når jeg prøver at få resen ring 2
ringetonen (noget fra DR´s P3)......
Da jeg spurgte DR gav de mig et link til hvordan man sætter telefonen
rigtigt op, men det mener jeg altså at den er....

Hvad mon jeg ellers kan tjekke af ??

Mvh.
Peter

Fra : Anders

Dato : 10-03-05 18:40

Så ville det måske være en god ide, at nævne hvilken mobiltelefon du har,
og
hvem du har som udbyder...

/Anders

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Peter

Dato : 11-03-05 07:44

Hej.....

Ja, undskyld......

Siemens S55 og Unotel......

Mvh.
Peter

Fra : Anders

Dato : 11-03-05 08:21

Jeg vil anbefale dig at ringe til UnoTel og forhøre dig.

/Anders