Sailmail
Fra : Per Svendsen

Dato : 10-03-05 18:35

Hej Group

Er der nogen der har erfaring, med sailmail.
http://www.sailmail.com/
En måde til at sende og modtage emails på over SSB kortbølge.
Da vi tager over dammen til vinter, vil det være rart med email.

mvh
Per Svendsen

Fra : Peter

Dato : 11-03-05 00:48

"Per Svendsen" <Pers@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> En måde til at sende og modtage emails på over SSB kortbølge.
> Da vi tager over dammen til vinter, vil det være rart med email.

Prøv at kontakte langturssejlerne - hvis du er medlem.
Ellers kunne det være en god ide' at blive det.
Under alle omstændigheder har de nogle gode links på deres webside.

http://www.ftlf.dk/

Selv regner jeg med at sætte SSB (og evt. mail) op her i foråret.

Mange hilsener / Peter