Åbne små vinduer i IE6 og Firefox 1.0.1
Fra : Inge

Dato : 10-03-05 13:42

Hej
Når jeg går ind på f.ex. TDCs hjemmeside med FF kan jeg ikke åbne de små
vinduer ved: læs mere... Selv om jeg holder ctrl-tasten nede og klikker igen
sker der ingenting. Det kan jeg så gøre med IE6. Er det fordi jeg mangler at
downloade noget i FF?
Eller er det fordi TDC ikke vil "bruges" med FF?
Håber nogen kan hjælpe.
mvh
Inge

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-03-05 14:12

Inge skrev:

> Når jeg går ind på f.ex. TDCs hjemmeside med FF kan jeg ikke åbne de små
> vinduer ved: læs mere...

Hvilken TDC-side drejer det sig om? (TDC har et hav af hjemmesider - giv
gerne et link til en side med et genstridigt læs mere-link)

>Selv om jeg holder ctrl-tasten nede og klikker igen sker der ingenting.

Ctrl benyttes til at åbne et link i en ny tab. Den kan ikke umiddelbart
hjælpe hvis et link ikke vil åbnes.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Inge

Dato : 10-03-05 15:02

> Inge skrev:

> Hvilken TDC-side drejer det sig om? (TDC har et hav af hjemmesider - giv
> gerne et link til en side med et genstridigt læs mere-link)

Det er dette http://privat.tdc.dk/internet/bredbaand/ , så klikker på den
ved 139 kr.pr.måned.

> Ctrl benyttes til at åbne et link i en ny tab. Den kan ikke umiddelbart
> hjælpe hvis et link ikke vil åbnes.

Jeg bruger ctrl-tasten i forb.m. at forbigå pop-up-advarsler. Bruger Pop-up
Stopper. Men det virker så åbenbart forskelligt for der åbnes bare et
faneblad mere hvorpå der står (ikke navngivet).

mvh
Inge

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-03-05 16:25

Inge skrev:

> Det er dette http://privat.tdc.dk/internet/bredbaand/ , så klikker på den
> ved 139 kr.pr.måned.

Den virker fint her (uden ctrl). Den virker ikke med ctrl, fordi det
ikke er et rigtigt link, men et pop op-vindue.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 10-03-05 16:27

Inge wrote:

> Jeg bruger ctrl-tasten i forb.m. at forbigå pop-up-advarsler. Bruger
> Pop-up Stopper. Men det virker så åbenbart forskelligt for der åbnes
> bare et faneblad mere hvorpå der står (ikke navngivet).

Det skyldes at TDC ikke har lavet deres side rigtig.

Prøv at kig i din URL på den nye tab.
Der skulle gerne stå noget ala:

javascript:popup('/popup.php?id=66509',400,400,'256/128 Kbit
forbrugsafregnet bredb%C3%A5nd');

I stedet for at skrive URL'en i javascript bør de skrive det på linket
og aflæse det fra javascriptet.

--
Martin Hintzmann Andersen
http://www.hintzmann.dk/

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 10-03-05 21:47

On Thu, 10 Mar 2005 15:01:47 +0100, "Inge" <ingen@tingmail.tele.dk>
wrote:

> Jeg bruger ctrl-tasten i forb.m. at forbigå pop-up-advarsler.

Sådan virker det ikke med Firefox. Der bruges ctrl+click til at åbne
en ny tab, og det virker ikke med sådan et javascript-åbne-nyt-vindue-
link.

> Bruger Pop-up Stopper.

Hvorfor? Det er jo Firefox.

-A
--
The Usenet Sect -- Resistance is futile. You will assimilate ò-|