Fjern "boks" omkring link
Fra : Soeren Nielsen

Dato : 25-05-01 20:17

Hvordan fjerner man den "boks" der kommer omkring et link når det aktiveres
??
Gerne med CSS

mvh Søren

Fra : Jakob Andersen

Dato : 25-05-01 20:21

"Soeren Nielsen" <soeren@x.dk> wrote in message
> Hvordan fjerner man den "boks" der kommer omkring et link når det
aktiveres

Som dette:

> Gerne med CSS

Thats a no go.

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-05-01 20:41

--
Best regards/Med venlig hilsen
Martin Petersen

NOTE: There is no TREE in my address

Fra : Jakob Andersen

Dato : 25-05-01 20:48

"Martin Petersen" <martin@fyrreTREEklitten.dk> wrote in message

Er ikke med i nogle w3c standard og virker svjh kun i IE5.5

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-05-01 20:59

"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> wrote in message
> Er ikke med i nogle w3c standard og virker svjh kun i IE5.5
Nu er det jo også kun IE der er så smart at vise den grimme kant..

Fra : Jakob Andersen

Dato : 25-05-01 21:07

> Nu er det jo også kun IE der er så smart at vise den grimme kant..

Ja men også andre versioiner end 5.5

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-05-01 22:18

> Ja men også andre versioiner end 5.5
Okay, jeg kan godt se fordelen ved this.blur() - var ikke lige klar over at
hideFocus kun kan bruges i 5.5.

Sådan er det jo med MS og deres forhold til standarder..

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-05-01 11:46

Ja, men husk at den er der af en god grund. Nemlig for at vise folk
der ikke bruger mus hvilket link de er på. Så ved at fjerne den gør du
din side mere handicap uvenlig.

On Fri, 25 May 2001 21:58:49 +0200, "Martin Petersen"

Fra : Wired Earp

Dato : 26-05-01 12:57

Jens Peter Karlsen wrote:

> Ja, men husk at [outline] er der af en god grund. Nemlig for at vise
> folk der ikke bruger mus hvilket link de er på. Så ved at fjerne
> den gør du din side mere handicap uvenlig.

Er det ikke det man bruger den dér active link color til? Under alle
omstændigheder optræder outlinen også i Netscape6 nu om stunder. Fjern
den eventuelt med javascript:

--
Wired Earp
Wunderbyte

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-05-01 23:43

Det findes ikke på image maps.

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 27-05-01 02:53

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> wrote in
<fac0htgv89212j3me7k45ajcjlss10ltu4@4ax.com>:

>Det findes ikke på image maps.

Jeg forstår ikke din quoting, hvad findes ikke på imagemaps? Javascript,
outline, active link color eller noget helt tredje?

--
mvh Andreas Kleist Svendsen
http://nau.dk

Fra : Jørn Andersen

Dato : 27-05-01 03:24

On Sun, 27 May 2001 01:52:57 +0000 (UTC), usenetnospam@nau.dk (Andreas
Kleist Svendsen) wrote:

>Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> wrote in

>Jeg forstår ikke din quoting

Nej, den er ret "alternativ" ...

>hvad findes ikke på imagemaps? Javascript,
>outline, active link color eller noget helt tredje?

active link color - den bruges til tekst

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen
Brønshøj

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-05-01 18:19

Hvis du havde ladet være med at skære det quotede væk havde du
forstået det.

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 27-05-01 19:43

<omd2htcfivs5285jtv4j2l87d8ndl8qffb@4ax.com>:

>Hvis du havde ladet være med at skære det quotede væk havde du
>forstået det.

Det var da jeg læste dit indlæg jeg ikke forstod det, ikke da jeg svarede
på dit indlæg.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 29-05-01 17:49

On Sun, 27 May 2001 00:43:25 +0200, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Det findes ikke på image maps.

Man har da også i fx Netscape kunne tab'e sig frem til relevante
links, ligesom man har kunne i MSIE. Jeg er ikke med på hvad, det
skulle hjælpe, som ikke allerede har været der i forvejen.

--
- Pede
Professionel nørd